အိႏိၵယ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ နရန္ဒရာ မုိဒီသည္ ျမန္မာႏုိင္ငံမွ ၾသစေၾတး လ်ႏုိင္ငံသုိ႔ ထြက္ခြာရန္ ႏုိ၀င္ဘာ ၁၃ ရက္ညက ေနျပည္ေတာ္ေလ ဆိပ္တြင္ ေလယာဥ္ဆီျဖည့္စဥ္ ေျမျပင္တာ၀န္ရိွသူမ်ား ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္မႈအားနည္းျခင္းႏွင့္ ပစၥည္းကိရိယာမ်ား မျပည့္စံုျခင္း တုိ႔ေၾကာင့္ မူလထြက္ခြာခ်ိန္ထက္ တစ္နာရီေက်ာ္ၾကာ ေနာက္က်ၿပီး မွ ထြက္ခြာခဲ့ရေၾကာင္း အိႏိၵယ ေလေၾကာင္းလိုင္း၏ ေျပာၾကားမႈ မွာ တစ္ဖက္သတ္ဆန္ၿပီး မွားယြင္းေနေၾကာင္း ျမန္မာႏုိင္ငံပုိ႔ေဆာင္ ေရး၀န္ႀကီးဌာန ဒု၀န္ႀကီး ဦးဇင္ ေယာ္ကတုံ႔ျပန္႔လိုက္သည္။
အမွန္တကယ္ ပူးေပါင္း ေဆာင္ရြက္မႈမရိွသည္မွာ အဲအိႏိၵ ယေလေၾကာင္းမွ တာ၀န္ရိွသူမ်ား သာျဖစ္ၿပီး ေလယာဥ္ဆီႀကိဳတင္ ျဖည့္ထားေပးရန္ ပန္ၾကားမႈကို မလိုက္နာျခင္းႏွင့္ အဲအိႏိၵယ၀မ္း ေလယာဥ္ကုိ ႏုိင္ငံ့ေခါင္းေဆာင္ မ်ားျပန္လည္ထြက္ခြာရာ Board -ing Bridge လမ္းေၾကာင္းတြင္ ႀကိဳတင္စီတန္းေပးရန္ ပန္ၾကားမႈ ကုိ ပ်က္ကြက္ခဲ့ျခင္းေၾကာင့္သာ ျဖစ္ေၾကာင္း ပို႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီး ဌာနဒု၀န္ႀကီး ဦးဇင္ေယာ္ကေျပာ ၾကားသည္။ ၉၂ မိနစ္ခန္႔ေနာက္ က်ၿပီးမွ ေနျပည္ေတာ္ေလဆိပ္မွ ထြက္ခြာခဲ့ရေၾကာင္း အဲအိႏိၵယ ေလေၾကာင္းအရာရိွတစ္ဦးကို ကုိးကား၍ The Time of India သတင္းစာကေဖာ္ျပထားသည္။
ထို႔အျပင္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္တစ္ဦး ပင္လွ်င္ ေလယာဥ္ Delay ျဖစ္ရ သည့္ ဒုကၡကို ေရွာင္လဲႊမရႏုိင္ ေၾကာင္း ေ၀ါစထရိဂ်ာနယ္(အိႏိၵ ယ)က ေရးသားထားသည္။
‘‘အိႏိၵယ crew ေတြကိုလည္း လည္း ျပန္ထြက္မယ့္အခ်ိန္မွာ တန္းစီေပးဖို႔သြားေျပာပါတယ္။ ဒါေပမဲ့မေရႊ႕ပါဘူး။ ဒါဆုိရင္ ေလ ယာဥ္ကိုႀကိဳၿပီးဆီျဖည့္ေပးထား ပါလို႔ေျပာေတာ့လည္း ေလယာဥ္ က ႀကိဳၿပီးဆီျဖည့္တာမ်ိဳးမလုပ္ ဘူးလို႔အေၾကာင္းျပန္ပါတယ္။ အဲဒီအဲအိႏိၵယ၀မ္းနဲ႔က အၿမဲတမ္း စကားေျပာရပါတယ္။ အခုသူတုိ႔ က တစ္ဖက္သတ္ႀကီး ဒီဘက္က ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မႈမရိွဘူးလုိ႔ ေျပာထားတာ လက္ခံႏုိင္စရာမရိွ ပါဘူး’’ဟု ဒု၀န္ႀကီးဦးဇင္ေယာ္က ေျပာၾကားသည္။
ႏုိ၀င္ဘာ ၁၃ ရက္မြန္းလဲြ ပုိင္းတြင္ အာဆီယံႏွင့္ ေဆြးေႏြး ဖက္ႏုိင္ငံ ရွစ္ႏုိင္ငံအနက္ အေမရိ ကန္ႏွင့္ တ႐ုတ္ကလဲြ၍ က်န္ႏုိင္ငံ မ်ားအားလံုးငါးမိနစ္ျခားတစ္ခါ ေခါင္းေဆာင္ေလယာဥ္မ်ား ထြက္ခြာခဲ့ၿပီး အိႏိၵေလယာဥ္မွာ ေလ ယာဥ္ထြက္ခြာရာ လမ္းေၾကာင္း သုိ႔ မေရႊ႕ထားဘဲ ညအိပ္ရပ္နား သည့္ေနရာတြင္သာ ထားရိွသည့္ အတြက္ အိႏိၵယ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ ေလ ယာဥ္လိုအပ္သည့္ ဆီ ၁၂၀၀၀ ကီလုိျပည့္ရန္ ဂါလန္ ၃၄၀၀ သာ ဆံ့သည့္ ဆီျဖည့္ကားမ်ားျဖင့္ သံုး ႀကိမ္ခန္႔ျဖည့္ေပးခဲ့ရ၍ အခ်ိန္ ပိုယူခဲ့ရေၾကာင္း ေနျပည္ေတာ္ ေလဆိပ္ေလယာဥ္ဆီျဖည့္တင္း သည့္ Pioneer ကုမၸဏီမွ တာ၀န္ ရိွသူတစ္ဦးကေျပာၾကားသည္။
‘‘၀န္ႀကီးခ်ဳပ္က ဓာတ္ဆီနမူ နာေတာင္းလို႔ ဆီမျဖည့္ခင္ ပံုးနဲ႔ သူတို႔ crew ကိုထည့္ေပးလိုက္ရ ပါတယ္။ အဓိကက boarding bridge မရပ္ႏုိင္ဘူးဆုိတဲ့အတြက္ ညအိပ္ရပ္နားတဲ့ေနရာအထိ ဆီ သြားျဖည့္လုိက္ရတာပါ။ board-ing bridge မွာဆုိရင္ေတာ့ ေျမ ေအာက္ဆီျဖည့္တဲ့ပုိက္နဲ႔ဆက္ၿပီး ျဖည့္လိုက္ရင္ နာရီ၀က္ေတာင္ မၾကာပါဘူး’’ဟု ၎ကေျပာၾကား သည္။
အိႏိၵ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္အသံုးျပဳခဲ့ သည့္ ေလယာဥ္အမ်ိဳးအစားမွာ ဘုိးရင္း 747 ေလယာဥ္ျဖစ္ၿပီး အဆိုပါေလယာဥ္အမ်ိဳးအစားကို ပင္ ဂ်ပန္၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ႏွင့္ ကိုရီးယားသမၼတတို႔ အသံုးျပဳခဲ့ၾကေသာ္ လည္း ေလယာဥ္ဆီျဖည့္ရာတြင္ ျပႆနာမရိွခဲ့ေၾကာင္း ဒု၀န္ႀကီး ဦးဇင္ေယာ္ကေျပာသည္။
ႏုိ၀င္ဘာ ၁၃ ရက္ မြန္းလဲြ ပုိင္းမွစ၍ ၾသစေၾတးလ်၀န္ႀကီး ခ်ဳပ္ တုိနီအက္ေဘာ့၊ နယူးဇီလန္ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္၊ ကုလအတြင္းေရးမွဴး ခ်ဳပ္ ဘန္ကီမြန္း၊ ႐ုရွား၀န္ႀကီး ခ်ဳပ္ ဒီမီထရီမက္ဒီဗက္တုိ႔ အသီး သီးျပန္လည္ထြက္ခြာခဲ့ၿပီး အိႏိၵယ ၀န္ႀကီးခ်ဳပ္ မုိဒီမွာ မူလက ည ၉ နာရီခဲြတြင္ ထြက္ခြာရန္ျဖစ္ေသာ္ လည္း ေလယာဥ္ delay ေၾကာင့္ ည ၁၁ နာရီေက်ာ္မွသာ ေနျပည္ ေတာ္မွ ျပန္လည္ထြက္ခြာႏုိင္ခဲ့ သည္။
7 Day Daily
No comments:
Post a Comment