ေဖေဖာ္ဝါရီလ ၂ ရက္ေန႔တြင္ ျပဳလုပ္ေသာ ျပည္ေထာင္စုလႊတ္ေတာ္ အစည္းအေဝးတြင္ ျပည္ေထာင္စု စာရင္းစစ္ခ်ဳပ္႐ုံးမွ ေပးပို႔ေသာ ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္ ျပည္ေထာင္စု၏ ဘ႑ာေငြ ရသုံးဆိုင္ရာ ဥပေဒပါ ႏိုင္ငံေတာ္၏ အရအသုံးစာရင္းမ်ား စစ္ေဆးေတြ႕ရွိခ်က္ အစီရင္ခံစာကို ျပည္သူ႔ေငြစာရင္း ပူးေပါင္းေကာ္မတီက လႊတ္ေတာ္တို႔ တင္သြင္းရာ ၎ကအထက္ပါအတိုင္း ေျပာၾကားျခင္း ျဖစ္သည္။
ႏိုင္ငံေတာ္၏ ရသုံးဘ႑ာေငြ ပိုလွ်ံေငြမ်ားကို မတ္လ ၃၁ ရက္ေန႔ ေနာက္ဆုံးထား ေပးပို႔ရေသာ္လည္း ဝန္ႀကီးဌာန ၂၅ ခုႏွင့္ ဗဟိုအဖြဲအစည္း ေလးခုတို႔သည္ သက္မွတ္ရက္ထက္ ေက်ာ္လြန္သည္အထိ အပ္ႏွံျခင္းကို ဘ႑ာေရး ဝန္ႀကီး႒ာနက လက္ခံေနေၾကာင္း ျပည္သူ႔ေငြစာရင္း ပူးေပါင္း ေကာ္မတီဝင္ ဦးေမာင္တိုးက ေျပာၾကားသည္။
“ပိုလွ်ံေငြမ်ားကို အခ်ိန္မီ အပ္ႏွံရန္ လိုအပ္ျခင္းႏွင့္ အျခားေသာ ဘ႑ာေရးစည္းမ်ဥ္း ေဖာက္ဖ်က္မႈမ်ားကို သိသိသာသာ ေလ်ာ့နည္းေစရန္အတြက္ ဘ႑ာေရး ဝန္ႀကီး႒ာန အေနျဖင့္ လိုအပ္သည့္ လုပ္ထုံးလုပ္နည္း စည္းမ်ဥ္းမ်ားကို ျပဳျပင္ေျပာင္းလဲ ထုတ္ျပန္ရန္ လိုအပ္ပါတယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။
ယင္းသို႔ ဝန္ႀကီး႒ာနမ်ားက ပိုလွ်ံေငြမ်ားကို ျပန္လည္အပ္ႏွံမႈ ေနာက္က်ေနျခင္းေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္၏ ဘ႑ာေငြ စာရင္းမ်ားတြင္ အ႐ႈပ္အရွင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚေနေၾကာင္း ျပည္သူ႔ေငြစာရင္း ပူးေပါင္း ေကာ္မတီဝင္ ဦးဖုန္းျမင့္ေအာင္က ေျပာၾကားသည္။
“ဘ႑ာေရး ဝန္ႀကီး႒ာနက လုပ္ထုံးလုပ္နည္းေတြကို ဝန္ႀကီးဌာန တစ္ခုကို တစ္မ်ဳိး သတ္မွတ္ေနေတာ့ ျပန္အပ္တဲ့ ေနရာမွာ ဝန္ႀကီး႒ာန အားလုံးက တစ္ေျပးညီ တစ္ခ်ိန္တည္း ျပန္မအပ္ႏိုင္ဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ျပန္မအပ္ႏိုင္ေတာ့ ေနာက္ဘ႑ာႏွစ္ကို ကူး၊ အဲဒီမွာ ေနာက္ဘ႑ာႏွစ္က ေငြစာရင္းေတြနဲ႔ ႐ႈပ္တာေတြ ျဖစ္တာေပါ႔”
အလားတူ ေနျပည္ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီအေနျဖင့္ ႏိုင္ငံေတာ္ ေထာက္ပံ့ေငြမ်ားကို ရယူ ေဆာင္႐ြက္ေနျခင္း၊ ဌာနခုနစ္ခုႏွင့္ စက္႐ုံ သံုး႐ုံတြင္ သီးျခားစာရင္းရွင္ ဖြင့္လွစ္ ေဆာင္႐ြက္ေနျခင္းသည္ တည္ဆဲဘ႑ာေရး ဆိုင္ရာ ညႊန္ၾကားခ်က္မ်ားႏွင့္ ကိုက္ညီမႈ မရွိေၾကာင္း ျပည္သူ႔ေငြစာရင္း ပူးေပါင္း ေကာ္မတီ၏ အစီရင္ခံစာအတြင္း ပါရွိသည္။
၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္တြင္ ဗဟိုအဖြဲ႕အစည္း ေလးခုႏွင့္ ဝန္ႀကီးဌာန ၂၅ ခုသည္ သတ္မွတ္ကာလ ေက်ာ္လြန္ အပ္ႏွံေငြ စုစုေပါင္း ၄၀၈ ဒသမ ၆၀၄ ဘီလီယံ ျဖစ္ေပၚခဲ့ေၾကာင္း ျပည္သူ႔ေငြစာရင္း ပူးေပါင္း ေကာ္မတီထံမွ သိရသည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment