ေအာင္မဂၤလာအေ၀းေျပး၀င္းအတြင္း ၀င္လိုက္သည္ႏွင့္ လူအခ်ဳိ႕ ေနာက္မွကပ္ပါလာၾကသည္။ သူတို႔လက္ထဲတြင္ စာရြက္တခ်ဳိ႕ ဆုပ္ကိုင္ထားသည္။
‘‘ဘယ္သြားမွာလဲ၊ လက္မွတ္လိုရင္ေျပာေနာ္။ ဂိတ္သြားလည္း လက္မွတ္ရေတာ့မွာ မဟုတ္ဘူး’’ ဟု တေကာက္ေကာက္လိုက္ပါရင္း ၎တို႔လက္ထဲမွ ယာဥ္ထိုင္ခံုေနရာျပဇယားစာရြက္မ်ားကို ျပသကာ တတြတ္တြတ္ေျပာသည္။
အေ၀းေျပးသို႔ ေရာက္ရွိလာၾကေသာ ခရီးသည္မ်ားက ၎တို႔အား တြန္းဖယ္ရင္း လက္မွတ္ေရာင္း
ေသာ ဂိတ္ရင္းမ်ားရွိရာသို႔ ေမွ်ာ္လင့္ခ်က္ႀကီးစြာ ဦးတည္သြားၾကသည္။ ဂိတ္သို႔ ေရာက္ရွိခ်ိန္တြင္ သူတို႔ၾကားလိုက္ရသည့္စကားက ‘‘လက္မွတ္ကုန္ၿပီ’’ဟူ၍သာ ျဖစ္ေတာ့သည္။
ယခုကဲ့သို႔ ျမင္ကြင္းက ႏွစ္စဥ္သႀကၤန္ပြဲေတာ္ရက္မတိုင္မီ အေ၀းေျပး၀င္းအသီးသီးတြင္ ေတြ႕ျမင္ရေလ့ရွိေသာ ျမင္ကြင္းမ်ဳိးသာျဖစ္သည္။ ခရီးသြားလိုသူမ်ားအတြက္ ဂိတ္မ်ားတြင္ လက္မွတ္ကုန္ၿပီဆိုေသာ္လည္း ေမွာင္ခိုေစ်းကြက္တြင္မူ အလြယ္တကူ ၀ယ္ယူရရွိႏိုင္သည္။ သို႔ေသာ္ လက္မွတ္ခႏႈန္းထားမွာ မူရင္းေစ်းထက္ အနည္းဆံုးႏွစ္ဆမွ သံုးဆအထိရွိမည္ျဖစ္သည္။
‘‘ဂိတ္ေျခာက္ခုေလာက္ ၀င္ေမးၿပီးၿပီ။ လက္မွတ္ကုန္ၿပီလို႔ပဲ ေျပာတယ္။ ဒီဂိတ္မွမရရင္ လက္ေလွ်ာ့ရေတာ့မွာပဲ’’ဟု မႏၲေလးသို႔ မိသားစုလိုက္ျပန္ရန္ လက္မွတ္လာေရာက္၀ယ္ယူသည့္ အထည္ခ်ဳပ္စက္႐ုံလုပ္သား ကိုျမင့္ေက်ာ္က နဖူးေပၚမွ စီးက်ေနေသာ ေခြၽးကိုသုတ္ရင္းညည္းညဴေျပာသည္။
‘‘ဘယ္လိုေရာင္းၿပီး ဘယ္အခ်ိန္ ေရာင္းမွန္းမသိခဲ့ဘူး။ ေမးေတာ့လည္း လက္မွတ္ေရာင္းတဲ့သူေတြက စကားႏွစ္ခြန္းထက္ပိုမေျပာခ်င္တဲ့ မ်က္ႏွာေပါက္ေတြနဲ႔’’ ဟု မံုရြာျပန္ရန္ လက္မွတ္သြား၀ယ္သူ ကိုမင္းသူကေျပာသည္။
ယာဥ္လိုင္းမ်ားက လက္မွတ္မရွိေတာ့ဟု ဆိုေသာ္လည္း ေမွာင္ခိုေစ်းကြက္ျဖင့္ ေရာင္းခ်ေနသူမ်ားရွိေနၿပီး ေစ်းႏႈန္းမွာလည္း အဆမတန္ေတာင္းသည္ဟု ဧၿပီ ၅ ရက္တြင္ လက္မွတ္၀ယ္ရန္ စီစဥ္ခဲ့သူ မသူဇာက ေျပာသည္။ သႀကၤန္ကာလတြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လက္မွတ္ခမ်ား ေစ်းျမႇင့္ေကာက္ခံျခင္းမျပဳႏိုင္ရန္၊ လက္မွတ္မ်ားေမွာင္ခိုေစ်းကြက္ မထြက္ေစရန္ မထသက ကားလိုင္းမ်ား၏ ယာဥ္အစီးေရႏွင့္ ထြက္ခြာမည့္ အခ်ိန္မ်ားကို ႀကိဳတင္တင္ျပခိုင္းျခင္း၊ ကားလက္မွတ္ေရာင္းခ်တြင္ ေစ်းပိုေရာင္းပါက လာေရာက္တိုင္ၾကားလွ်င္ ေျဖရွင္းေပးမည္ဟု ႏိုင္ငံပိုင္သတင္းစာမ်ားတြင္ ထည့္သြင္းေၾကညာခဲ့ေသာ္လည္း ေမွာင္ခိုေစ်းကြက္တြင္ ကားလက္မွတ္မ်ား အေျမာက္အျမားပ်ံ႕ႏွံ႔ေနျခင္းႏွင့္ ကားဂိတ္မ်ားက လက္မွတ္ခမ်ား အဆမတန္ တိုးေတာင္းေသာ္လည္း မတိုင္ၾကားႏိုင္ရန္ လက္မွတ္တြင္ ပံုမွန္ေစ်းႏႈန္းသာေရးျခင္း စသည့္ အခ်က္မ်ားျဖင့္ မထသ (အေ၀းေျပး)၏ အမိန္႔အာဏာကို ဖီဆန္ေနၾကသည္။
သႀကၤန္ပြဲေတာ္ရက္မတိုင္မီ တစ္ပတ္အလို၌ လက္မွတ္ခႏႈန္းထားမ်ားမွာ မႏၲေလးသို႔ ယခင္က်ပ္တစ္ေသာင္းခန္႔မွ က်ပ္သံုးေသာင္းခန္႔အထိ ေရာက္ရွိသြားၾကျခင္းျဖစ္ကာ အျခားလမ္းပိုင္းမ်ားမွာလည္း ထိုနည္းအတိုင္းပင္ ႏွစ္ဆမွ သံုးဆခန္႔အထိ ေရာက္ရွိေနခဲ့သည္။
ယခုျဖစ္ေပၚေနေသာ လက္မွတ္ႏႈန္းထားအရ ခရီးစဥ္တစ္ခု အသြားျပန္ကုန္က်စရိတ္မွာ သာမန္လစာတစ္သိန္းခန္႔ရ ၀န္ထမ္းတစ္ဦး၏ လစာထက္၀က္မွ်ျဖင့္ ညီမွ်ေနၿပီး မိသားစုႏွစ္ဦးႏွင့္ အထက္သြားပါက ၀န္ထမ္းတစ္ဦး၏ တစ္လစာေက်ာ္ကုန္က်မည္လည္း ျဖစ္သည္။
ေျပာင္းလဲလာေသာ ေခတ္စနစ္ႏွင့္ နယ္ၿမိဳ႕မ်ားတြင္ အလုပ္အကိုင္ရွားပါးျခင္းေၾကာင့္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ လာေရာက္အလုပ္အကိုင္သူ အေရအတြက္အမ်ားအျပားျဖစ္လာခဲ့သည္။ ၂၀၁၄ လူဦးေရသန္းေခါင္စာရင္းအရ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ရွိ လူဦးေရမွာ ငါးသန္းႏွစ္သိန္းေက်ာ္ရွိသည္။ လူဦးေရတိုးပြားမႈဆိုင္ရာ ကုလသမဂၢစစ္တမ္းမ်ားအရ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕လူဦးေရသည္ ၁၄ ႏွစ္အတြင္း ၁ ဒသမ ၇ သန္းေက်ာ္ တိုးပြားလာခဲ့သည္။ လူဦးေရတိုးပြားလာျခင္းမွာ နယ္အသီးသီးမွ ေရႊ႕ေျပာင္းသူဦးေရမွာ အမ်ားစုျဖစ္သည္ဟု ျပည္သူ႔အင္အားဦးစီးဌာန ၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ႀကိဳင္က ေျပာသည္။ သႀကၤန္ပိတ္ရက္မ်ားတြင္ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕သို႔ ေရာက္ရွိေနသူမ်ားမွ ၎တို႔ေဒသၿမိဳ႕မ်ားသို႔ အိမ္ျပန္ခရီးသာမက အျခားသူမ်ားကလည္း အပန္းေျဖခရီးထြက္ၾကသည္။
သႀကၤန္ကာလအတြင္း အေ၀းေျပးကား၀င္းတြင္ ကားအစီးေရပိုမိုတိုး၍ ေျပးဆြဲေၾကာင္းႏွင့္ ပံုမွန္ပြင့္လင္းရာသီတြင္ တစ္ရက္လွ်င္ အစီးေရေလးရာခန္႔ေျပးဆြဲေသာ္လည္း သႀကၤန္ပြဲေတာ္မတုိင္မီ ကားအစီးေရ ၅၀၀ ေက်ာ္ ေျပးဆြဲေနေၾကာင္း မထသ (အေ၀းေျပး) ဒုၫႊန္ၾကားေရးမွဴး ဦးမ်ဳိး၀င္းက ေျပာသည္။
တစ္ရက္လွ်င္ ယာဥ္စီးေရငါးရာထြက္ပါက ယာဥ္တစ္စီးလွ်င္ ခရီးသည္ ၄၅ ဦး လိုက္ပါေသာ္ စုစုေပါင္းခရီးသည္ ၂၂,၅၀၀ ခရီးထြက္ခြာမႈရွိမည္ ျဖစ္သည္။ 7Day သတင္းအဖြဲ႕က ယာဥ္လိုင္းအခ်ဳိ႕သို႔ သြားေရာက္ေမးျမန္းရာ ယင္းရက္မ်ားအတြင္း လက္မွတ္မရဘဲ က်န္ေနသူအေရအတြက္မွာ လက္မွတ္ရရွိသူ၏ ငါးဆခန္႔ရွိသည္ဟု ဆိုသည့္အတြက္ လက္မွတ္အခက္အခဲရွိသူ အေရအတြက္မွ တစ္ရက္လွ်င္ ၁၁၂,၅၀၀ ခန္႔ရွိေၾကာင္း ခန္႔မွန္းရသည္။ အလုပ္ခြင္မအားလပ္ေသာ ၀န္ထမ္းအခ်ဳိ႕မွာ ဧၿပီ ၈ ရက္မွ ၁၃ ရက္အတြင္း ေနရပ္ျပန္လိုၾကၿပီး ယာဥ္လိုင္းမ်ားမွာ ယင္းရက္မ်ားအတြက္ လက္မွတ္မရွိေတာ့ျခင္းလည္း ျဖစ္သည္။ ထို႔ေၾကာင့္ အဆိုပါေျခာက္လတာအတြင္း လက္မွတ္မရ၍ ခရီးထြက္ရန္ အခက္အခဲရွိသူ ဦးေရမွာ ခုနစ္သိန္းခန္႔ရွိႏိုင္သည္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ၏ ပိတ္ရက္အရွည္ဆံုး သႀကၤန္ပြဲေတာ္ကာလတြင္ ခရီးသြားလာမႈမ်ား၍ ယာဥ္ႏွင့္ ခရီးသြားအင္အားမွ်တမႈမရွိေသာေၾကာင့္ ႏွစ္စဥ္ အခက္အခဲ ႀကံဳေတြ႕ေနၾကရျခင္း ျဖစ္သည္။
သို႔ေသာ္ ယခုအခ်ိန္ထိ ေျဖရွင္းေဆာင္ရြက္ႏုိင္ျခင္းမရွိျခင္းမွာ အစုိးရအေနျဖင့္ ခရီးသြားမ်ားသြားလာမႈ အဆင္ေျပေခ်ာေမြ႕ေစရန္ ျဖည့္ဆည္းေဆာင္ရြက္ေပးႏုိင္မႈ အားနည္းျခင္းကို ေပၚလြင္ေစေၾကာင္း ခရီးသြားအခ်ဳိ႕က ေ၀ဖန္ေျပာၾကားသည္။
ခရီးသြားစုစုေပါင္းအေရအတြက္၏ ၇၀ရာခုိင္ႏႈန္းခန္႔မွာ အေ၀းေျပးဘတ္စ္ကားမ်ားျဖင့္ ခရီးသြားၾကၿပီး က်န္အေရအတြက္မွာ ေရေၾကာင္း၊ ေလေၾကာင္း၊ ရထားလမ္းေၾကာင္းမ်ားျဖင့္ သြားေရာက္ၾကေၾကာင္း ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးဌာန ကနဦး ေကာက္ယူထားေသာ မွတ္တမ္းမ်ားအရ သိရသည္။
သႀကၤန္ကာလအတြင္း ဧရာ၀တီတုိင္းဘက္သုိ႔ ေရလမ္းခရီးျဖင့္ ခရီးသြားလုိသူမ်ားအတြက္ ပုံမွန္ေရယာဥ္မ်ားေျပးဆြဲေပးေနေသာ္လည္း ခရီးသည္အမ်ားစုမွာ သႀကၤန္တြင္းထက္ သႀကၤန္မတုိင္မီ ပိုမုိမ်ားျပားေၾကာင္း ပန္းဆုိးတန္းဆိပ္ကမ္းမန္ေနဂ်ာ ဦးေအးျမင့္ေမာင္ကေျပာသည္။
‘‘သႀကၤန္ဆုိရင္ သေဘၤာနဲ႔ ခရီးသြားတဲ့သူအရမ္းနည္းတယ္။ အမ်ားစုက ကားကုိပဲအားကိုးၾကတယ္။ ႏွစ္တုိင္းသႀကၤန္တစ္တြင္းလုံးဆုိရင္ ေရလမ္းေၾကာင္းနဲ႔ ခရီးသြားတဲ့သူ တစ္ေထာင္ေက်ာ္ပဲရွိတယ္။ သေဘၤာလက္မွတ္ခႏႈန္းေတြကလည္း ပုံမွန္ပဲေစ်းတက္တာမရွိဘူး’’ဟု ၎ကေျပာသည္။
ရထားလမ္းပုိင္းမွာလည္း ကားလက္မွတ္အခက္အခဲေၾကာင့္ ခရီးသြားအခ်ဳိ႕က ဒုတိယေရြးခ်ယ္မႈအျဖစ္ သတ္မွတ္ခဲ့ၾကသည္။ သို႔ေသာ္ ႀကိဳတင္တက္မွတ္ ၀ယ္ယူရခက္ခဲၿပီး လက္မွတ္ေစာင္ေရ ကန္႔သတ္ခ်က္ေၾကာင့္ ဧၿပီလဆန္းမွစ၍ လက္မွတ္ရရွိေရး ခက္ခဲမႈႏွင့္ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရေၾကာင္း ရန္ကုန္ဘူတာႀကီး ႀကိဳတင္လက္မွတ္အေရာင္းေကာင္တာသို႔ သြားေရာက္စုံစမ္းခဲ့သူ ကမာရြတ္ၿမိဳ႕နယ္ရွိ အေဆာင္တြင္ေနထိုင္သည့္ ေက်ာင္းသူမနီလာေအာင္ကေျပာသည္။
ထုိ႔ေၾကာင့္ ခရီးသြားအမ်ားစုမွာ အေ၀းေျပးယာဥ္လိုင္းမ်ားတြင္သာ သြားေရာက္စုၿပဳံေနေစခဲ့သည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ယခုကဲ့သုိ႔ေသာ ကာလတြင္ ယာဥ္စီးေရႏွင့္ ခရီးသည္ အေရအတြက္ အဆမတန္ကြာဟေနျခင္းေၾကာင့္ ယာဥ္လုိင္းအခ်ဳိ႕က ယာဥ္စီးေရထပ္တုိးထည့္သြင္းေျပးဆြဲမႈ ျပဳလုပ္ခဲ့ေသာ္လည္း လုံေလာက္သည့္ အေနအထားျဖစ္မလာခဲ့ေပ။
ႏွစ္စဥ္ႏွစ္ကူး႐ုံးပိတ္ရက္မ်ားတြင္ အိမ္ျပန္သည့္သူမ်ားအတြက္ ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီးအစုိးရအဖြဲ႕အေနျဖင့္မူ ယင္းျဖစ္ရပ္အတြက္ တစ္စုံတရာ ၫႊန္ၾကားလုပ္ေဆာင္ထားျခင္းမရွိေသးဘဲ သက္ဆုိင္ရာအဖြဲ႕မ်ားသုိ႔သာ ယာဥ္လုိင္းမ်ား မသမာမႈမရွိေစေရး ၾကပ္မတ္ေဆာင္ရြက္ရန္ အာဏာအျပည့္အ၀ ေပးထားသည္ကုိေတြ႕ရသည္။
‘‘မထသကပဲ ၾကပ္မတ္ေဆာင္ရြက္ေနတာေပါ့။ လက္ရွိ ျဖစ္ပ်က္ေနတာ သူတုိ႔ပဲအသိဆုံးျဖစ္မွာေပါ့။ တုိ႔ဘက္က သီးသန္႔ၫႊန္ၾကားမႈမလုပ္ထားဘူး’’ဟု ရန္ကုန္တုိင္းေဒသႀကီး လမ္းပန္းဆက္သြယ္ေရး၀န္ႀကီး ဦးေအာင္ခင္ကေျပာသည္။
သႀကၤန္ေနရပ္ျပန္သူမ်ားအတြက္ ရထားပုိ႔ေဆာင္ေရး၀န္ႀကီးႏွင့္ မထသတုိ႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္လွ်င္ အဆင္ေျပမည္ျဖစ္ေၾကာင္းႏွင့္ လႊတ္ေတာ္ေကာ္မတီအေနျဖင့္ ၀င္ေရာက္ေျဖရွင္းေပးရန္ မလုိအပ္ေသးေၾကာင္း ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ပုိ႔ေဆာင္ေရး၊ ဆက္သြယ္ေရးႏွင့္ ေဆာက္လုပ္ေရးဆုိင္ရာေကာ္မတီ တြဲဖက္အတြင္းေရးမွဴးဦးမ်ဳိးေဆြကေျပာသည္။
‘‘ဒီရာသီမွာပဲ ခရီးသြားဒီေလာက္မ်ားတာ။ ဒီအခ်ိန္တစ္ခုတည္းကုိၾကည့္ၿပီး ယာဥ္လုိင္းေတြက ယာဥ္စီးေရထပ္တုိး၀ယ္ထည့္ၿပီး ရာသီခ်ိန္ၿပီးရင္ ပစ္ထားရမယ့္ဟာမ်ဳိးက်ေတာ့ ယာဥ္လုိင္းေတြက မကိုက္လုိ႔ မလုပ္ခ်င္ၾကဘူး။ ဒီျပႆနာေျဖရွင္းဖုိ႔ဆုိတာ အားလုံးပူးေပါင္းပါ၀င္ဖုိ႔လိုတယ္’’ ဟု ေရႊစင္စႀက္ာယာဥ္လုိင္းတာ၀န္ခံတစ္ဦးက မွတ္ခ်က္ျပဳသည္။
ခရီးသည္ႏွင့္ ယာဥ္စီးေရမလုံေလာက္မႈအတြက္ ေျဖရွင္းရန္ ယာဥ္လမ္းေၾကာင္းေခါက္တုိေျပးဆြဲမႈကို ျဖန္႔ၾကက္ေျပးဆြဲပါက အတိုင္းအတာတစ္ခုအထိ ထိေရာက္ႏုိင္ေၾကာင္း လုပ္သက္ ၂၀ေက်ာ္ရွိ ယာဥ္လုိင္းအုပ္ခ်ဳပ္ေရးမန္ေနဂ်ာ ဦးခ်ဳိမွတ္ခ်က္ျပဳသည္။
‘‘ဥပမာ ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္ဆြဲမယ့္ ယာဥ္ေတြကို မႏၲေလးထိဆြဲလုိက္မယ္ဆုိရင္ ေနျပည္ေတာ္အထိပဲ သြားမယ့္သူလည္း အဆင္ေျပမယ္။ မႏၲေလးအထိသြားမယ့္သူလည္း အဆင္ေျပတယ္။ ခရီးသည္ထပ္ေနတာမ်ဳိးေတြ သြားႏုိင္တယ္’’ဟု ဦးခ်ဳိကဆုိသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံ၏ အိမ္နီးခ်င္းႏုိင္ငံျဖစ္သည့္ ထုိင္းႏုိင္ငံတြင္လည္း ယခုကဲ့သို႔ အုံလုိက္က်င္းလုိက္ ခရီးသြားမႈမ်ားတြင္ လက္မွတ္ႀကိဳတင္မွာရၿပီး သယ္ယူပုိ႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းသည္ ပုဂၢလိကပုိင္ျဖစ္သျဖင့္ ယခုကဲ့သို႔ ေစ်းျမႇင့္တင္ျခင္းမျပဳလုပ္ေၾကာင္းႏွင့္ ျပဳလုပ္ပါက အျခားကားလုိင္း၊ ရထား၊ သေဘၤာႏွင့္ ေလယာဥ္လုိင္းမ်ား ေရြးခ်ယ္စရာမ်ားရွိေၾကာင္း ဘန္ေကာက္တြင္ ေနထုိင္သူ မႏူးႏူးကေျပာသည္။ ေဟာင္ေကာင္တြင္ တ႐ုတ္ႏွစ္ကူးအခ်ိန္မ်ားတြင္ အစုိးရက လက္မွတ္ေစ်းႏႈန္းမျမႇင့္ရန္ ထိန္းခ်ဳပ္ထားၿပီး ရထားလုိင္း၊ ကားလုိင္းမ်ား ပိုမိုေပးထားေၾကာင္း ေဟာင္ေကာင္ႏုိင္ငံသား Gordon Wong က ေျပာသည္။
ျမန္မာႏုိင္ငံတြင္ ႏွစ္ေပါင္းမ်ားစြာၾကာ ျဖစ္ေပၚေနေသာ ယင္းျဖစ္ရပ္မ်ားမွာ ယခုအခ်ိန္ထိ ေျဖရွင္းႏုိင္ရန္ အလွမ္းေ၀းေနၿပီး အစုိးရဘက္က အာ႐ုံစုိက္မႈပင္မရွိေပ။
‘‘ဒီကိစၥကုိ အစုိးရ၀င္ေျဖရွင္းေပးတာ အေကာင္းဆုံးပဲ။ အစုိးရပုိင္ကား၊ ရထား၊ ေလယာဥ္စတာေတြကို အစားထုိးၿပီးလုံေလာက္ေအာင္ ေျဖရွင္းေပးႏုိင္ရင္ ေစ်းကြက္ကို ထိန္းညိႇေပးရာေရာက္တယ္။ ဒါေပမဲ့ ခက္တာက အစုိးရရဲ႕ အဲဒီစနစ္ေတြကိုက ပ်က္ေနၿပီ’’ ဟု ျပည္သူ႔လႊတ္ေတာ္ကုိယ္စားလွယ္ ဦးရဲထြန္းကေျပာသည္။
ႏွစ္မ်ားစြာ အစဥ္အလာမပ်က္ခဲ့ေသာ ႏွစ္ကူးခရီးသြားအခက္အခဲက ယခုႏွစ္တြင္လည္း ႐ုိက္ခတ္မႈမ်ားစြာႏွင့္အတူ ေႏြရာသီအားလပ္ရပ္ကို ျဖတ္သန္းေနၾကရၿပီျဖစ္သည္။
‘‘ၿပီးခဲ့တဲ့ႏွစ္ကလည္း လက္မွတ္မရလုိ႔ မျပန္လုိက္ရဘူး။ ဒီႏွစ္လည္း ဒီပုံစံအတုိင္းဆုိရင္ျပန္ရဖုိ႔ လမ္းမျမင္ဘူး’’ဟု မုံရြာသုိ႔ မိသားစုႏွင့္အတူျပန္ရန္ လက္မွတ္လာေရာက္စုံစမ္းေသာ အင္းစိန္ၿမိဳ႕နယ္ေန ဦးတုိးေအာင္က ေလးခုေျမာက္ကားဂိတ္မွ လက္မွတ္စုံစမ္းၿပီး ျပန္ထြက္ကာ စိတ္မသက္မသာအမူအရာျဖင့္ ေျပာသည္။
7Day Daily
No comments:
Post a Comment