၂၀၁၅ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၁၈) ရက္ေန႔ထုတ္ ေၾကးမံုသတင္းစာ၊ စာမ်က္ႏွာ (၁၀)၊ (၁၁)ႏွင့္ (၁၂) တို႔တြင္ ““အမ်ဳိးသား ပညာေရး ဥပေဒကို ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္း”” အား ေဖာ္ျပထားပါသည္။ ထိုဥပေဒၾကမ္း၏ အေပၚပိုင္း၌ ““၂၀၁၅ ခုႏွစ္၊ ေဖေဖာ္၀ါရီလ (၁၄) ရက္ေန႔တြင္ အစိုးရ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား၊ ျပည္ေထာင္စု လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား၊ National Net Work for Education Reform (NNER) ကိုယ္စားလွယ္မ်ားႏွင့္ ဒီမိုကေရစီ ပညာေရး လႈပ္ရွားမႈ ဦးေဆာင္ ေကာ္မတီမွ ေက်ာင္းသား ကိုယ္စားလွယ္မ်ား (၄) ပြင့္ဆိုင္ ေတြ႕ဆံု ေဆြးေႏြးစဥ္ လႊတ္ေတာ္သို႔ တင္ျပရန္ သေဘာ တူညီခဲ့ၾကသည့္ National Net Work for Education Reform (NNER) ကိုယ္စားလွယ္မ်ားႏွင့္ ဒီမိုကေရစီ လႈပ္ရွားမႈ ဦးေဆာင္ ေကာ္မတီမွ ေက်ာင္းသား ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ကိုယ္စား ေဒါက္တာသိန္းလြင္၊ ေဒါက္တာ ေဒၚညိဳညိဳသင္းႏွင့္ ဦးေအာင္ဆန္းမိႈင္းတို႔ ေရးဆြဲ လက္မွတ္ ေရးထိုးထားသည့္ အမ်ဳိးသား ပညာေရးကို ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္းကို ျပည္သူမ်ား သိရွိေလ့လာ အႀကံျပဳႏိုင္ရန္ အတြက္ ေဖာ္ျပျခင္း”” ဆိုသည့္ ေခါင္းစီးစာတမ္း ပါရွိပါသည္။ ထိုဥပေဒၾကမ္းကို ဖတ္ရျခင္းေၾကာင့္ အႀကံျပဳခ်က္ အခ်ဳိ႕ကို ေပးပို႔လိုသည့္ ဆႏၵျဖစ္ေပၚမိပါသည္။
၂၅.၂.၂၀၁၅ ရက္ေန႔ထုတ္ ေၾကးမံု သတင္းစာ မ်က္ႏွာဖံုးတြင္ ““အမ်ဳိးသား ပညာေရး ဥပေဒကို ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္း အေပၚ အႀကံျပဳ ေဆြးေႏြးလိုသည့္ လူပုဂ္ၢိဳလ္ႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားကို အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ ၌ ၾကားနာမည့္ အစီအစဥ္ကို ဖတ္ရပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ မိမိ၏ အႀကံျပဳစာကို အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ ဥကၠ႒ႀကီးထံ လိပ္မူ၍ ဆက္သားျဖင့္ ၃.၃.၂၀၁၅ ေန႔တြင္ ေပးပို႔ခဲ့ပါသည္။
ကၽြန္ေတာ္၏ အႀကံျပဳခ်က္ကို အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ ခန္းမႀကီး၌ (၁၅.၃.၂၀၁၅) ရက္ေန႔ နံနက္ (၁၀) နာရီအခ်ိန္တြင္ ၾကားနာမည္ ျဖစ္ေၾကာင္း အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္႐ုံးမွ တာ၀န္ ရွိသူမ်ားက စာေရးသူထံသို႔ အေၾကာင္း ၾကားခဲ့ပါသည္။ ထို႔ေၾကာင့္ (၁၅.၃.၂၀၁၅) ရက္ေန႔တြင္ က်င္းပသည့္ ၾကားနာပြဲသို႔ စာေရးသူ တက္ေရာက္ခဲ့ပါသည္။
ၾကားနာပြဲတြင္ ၾကားနာသူ အျဖစ္ အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ ဥပေဒၾကမ္း ေကာ္မတီ ဥကၠ႒ ဦးခင္ေမာင္ရီ၊ အတြင္းေရးမွဴး ေဒါက္တာျမတ္ၪာဏစိုးႏွင့္ ေကာ္မတီ၀င္မ်ား၊ အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ ႏိုင္ငံေရး၊ စီးပြားေရးႏွင့္ ဥပေဒေရးရာ ေကာ္မရွင္ ဥကၠ႒ ဦးျမင့္သိန္း၊ ေကာ္မရွင္ အတြင္းေရးမွဴး ဦးၾကည္ႏွင့္ ေကာ္မရွင္ အဖြဲ႕၀င္မ်ား စုစုေပါင္း (၃၀) ဦး တက္ေရာက္ပါသည္။
တင္ျပ ေဆြးေႏြးသူမ်ား ဘက္မွ ေဒါက္တာသန္းဦး (ဥကၠ႒၊ ပညာတန္ေဆာင္ အုပ္ခ်ဳပ္ေရး အဖြဲ႕)၊ ေဒၚခင္ခင္ဆက္ (ဒါ႐ိုက္တာ၊ ေရႊႏွင့္ျမ သတၱဳတူးေဖာ္ေရး ကုမၸဏီ)၊ ဦးေငြတိုး (ဦးစီးအရာရွိ၊ အမွတ္ (၁) အေျခခံပညာ ဦးစီးဌာန)၊ ဦးေဇာ္ေဖ၀င္း (ဥကၠ႒၊ ပန္တိုင္းပညာေရး ေဖာင္ေဒးရွင္း)၊ ဦးတင္၀င္း( တရားလႊတ္ေတာ္ေရွ႕ေန၊)၊ ဦးမင္းေဇာ္ (ဒုတိယဥကၠ႒၊ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္လိုင္းေပါင္းစံု ထိန္းသိမ္းေရး ေကာ္မတီ)၊ ဦးျမင့္ဦး ( သင္တန္းဆရာ၊ ျပည့္ေမာ္ကြန္း ပညာေရး နည္းျပ)၊ ေဒၚယုယုခိုင္ (မန္ေနဂ်င္း ဒါ႐ိုက္တာ၊ Zillion Successes Co.,Ltd) ၊ ဦးရွိန္ (ဘဏ္ဥပေဒ အႀကံေပး)၊ ဦး၀င္းကိုကိုလတ္ (ဥကၠ႒၊ ျမန္မာ့ အမ်ဳိးသားေရး ကြန္ရက္)၊ ဦး၀င္းျမင့္ေမာင္ (အၿငိမ္းစား ပညာေရး ၀န္ထမ္း)၊ ဦးဟန္ၫြန္႔ (ဥပေဒ ပညာရွင္)၊ ဦးေအာင္ကိုကိုေထြး (စီမံကိန္း ညႇိႏႈိင္းေရးမွဴး၊ အာဒရာ ျမန္မာ) ႏွင့္ ဦးေအာင္ျမင့္ (အၿငိမ္းစား ေျမစာရင္းဌာန) တို႔ တက္ေရာက္ ခဲ့ၾကသည္။
ေဆြးေႏြးမႈမွာ အခ်ိန္ အကန္႔အသတ္ ရွိသည္မွ အပ ဥပေဒၾကမ္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ မိမိတို႔ ေဆြးေႏြးလိုသည့္ အေၾကာင္းအရာမ်ားကို လြတ္လြတ္ လပ္လပ္ ေျပာဆိုခြင့္ ရွိပါသည္။ မွတ္တမ္းတင္ ဓာတ္ပံုႏွင့္ ဗြီဒီယိုမ်ားကိုလည္း လြတ္လပ္စြာ ႐ုိက္ယူႏိုင္ပါသည္။
စာေရးသူက အႀကံျပဳခ်က္ သံုးခု တင္ျပခဲ့ပါသည္။ ပထမအခ်က္မွာ ဥပေဒ၏ အမည္နာမကို ““ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္ ပညာေရး ဥပေဒ (သို႔မဟုတ္) ၂၀၁၅ ခုႏွစ္၊ ျမန္မာႏိုင္ငံေတာ္ ပညာေရးဥပေဒ”” ဟု အမည္သစ္ျဖင့္ ေျပာင္းလဲ ေခၚေ၀ၚသင့္ေၾကာင္း၊ ဒုတိယအခ်က္မွာ အမ်ဳိးသား ပညာေရး ဥပေဒကို ျပင္ဆင္သည့္ ဥပေဒၾကမ္း အခန္း (၁)၊ ပုဒ္မ (၁)၊ ပုဒ္မခြဲငယ္ (ခ) တြင္ ““ဤဥပေဒကို ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတက လက္မွတ္ေရးထုိးသည့္ ေန႔တြင္ အတည္ျဖစ္သည္”” ဆိုေသာ ျပ႒ာန္းခ်က္ကို ဖြဲ႕စည္းပံု အေျခခံ ဥပေဒႏွင့္ အညီ ျပင္ဆင္သင့္ေၾကာင္း၊ တတိယ အခ်က္မွာ ထိုဥပေဒၾကမ္း ပုဒ္မ - ၂၂၊ ပုဒ္မခြဲ (ခ)၊ ပုဒ္မခြဲငယ္ (ငင) တြင္ ျပ႒ာန္းထားသည့္ ““လြတ္လပ္ စြာ သုေတသနျပဳခြင့္ရွိ၍ သုေတသန ေတြ႕ရွိခ်က္မ်ားကို လြတ္လပ္စြာ ေဖာ္ထုတ္ခြင့္ရွိသည္”” ဆိုသည့္ ျပ႒ာန္းခ်က္၏ အေရွ႕တြင္ ““ေလာကအက်ဳိးကို ထိခိုက္မႈမရွိပါက”” ဆိုသည့္ စကားရပ္ကို ထည့္သြင္းသင့္ေၾကာင္း၊ အႀကံျပဳခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။ စာေလးမည္ စိုးသျဖင့္ ရွင္းလင္းခ်က္မ်ားကို ေဖာ္ျပျခင္းမျပဳဘဲ ထားခဲ့ပါသည္။
ယခုေဆာင္းပါးကို ေရးလိုျခင္း၏ အဓိက အေၾကာင္းမွာ အဆိုပါ ဥပေဒၾကမ္းႏွင့္ တစ္ဆက္ တစ္စပ္တည္း ေပၚေပါက္ခဲ့သည့္ ဆႏၵျပေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ား၏ အေရးကိစၥျဖစ္ပါသည္။ ထုိကိစၥကို အေကာင္းျမင္ ႐ႈေထာင့္မွ တင္ျပခြင့္ျပဳပါရန္ စာေရးသူက အမ်ဳိးသား လႊတ္ေတာ္ႀကီးထံသို႔ ခြင့္ျပဳခ်က္ ေတာင္းခံၿပီးမွ ေဆြးေႏြးခဲ့ျခင္း ျဖစ္ပါသည္။ ေဆြးေႏြးခ်က္ အျပည့္အစံုမွာ ေအာက္ပါအတိုင္း ျဖစ္ပါသည္။
““လႊတ္ေတာ္ အသီးသီးမွ လႊတ္ေတာ္ ကိုယ္စားလွယ္ႀကီးမ်ား၊ ႏုိင္ငံေတာ္ အစိုးရအဖြဲ႕ အသီးသီးမွ တာ၀န္ရွိသူမ်ား၊ ျမန္မာႏုိင္ငံ တစ္နံတစ္လ်ားမွ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားနဲ႔ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူမ်ားကို စာနာကူညီခဲ့ၾကတဲ့ လူပုဂ္ၢိဳလ္နဲ႔ အဖြဲ႕အစည္းမ်ားက ကၽြန္ေတာ့္ရဲ႕ တင္ျပခ်က္ကို ရင့္က်က္တဲ့ ႏွလံုးသားနဲ႔ ၾကားနာေပး ၾကပါလို႔ အေလးအနက္ ပန္ၾကားလိုပါတယ္။
ျမန္မာႏိုင္ငံ သမိုင္းေၾကာင္းကို ျပန္ၾကည့္မယ္ဆို ရင္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြရဲ႕ ႀကိဳးစား အားထုတ္မႈေၾကာင့္ ႏိုင္ငံေတာ္ အတြက္ အက်ဳိးထူးမ်ား ရရွိေစတဲ့ အစဥ္အလာေတြ ရွိခဲ့ပါတယ္။ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ ႀကိဳးစားမႈေၾကာင့္ ႏိုင္ငံ လြတ္လပ္ေရး ရရွိခဲ့တယ္။ ေက်ာင္းသားေတြ ႀကိဳစားမႈေၾကာင့္ ဒီကေန႔ တုိင္းသစ္ ျပည္သစ္ ထူေထာင္ ႏိုင္ခဲ့ပါတယ္။ ဒါေတြဟာ သမိုင္းမွာ အထင္အရွား ရွိတယ္။
ဒါေပမဲ့ ဒီေက်ာင္းသားေတြမွာ နာက်င္တဲ့ ထိခိုက္မႈေတြလည္း ရွိခဲ့ပါတယ္။ အနီးစပ္ဆံုးကို ျပန္ၾကည့္မယ္ဆိုရင္ ဆယ္ဗင္းဂ်ဴလိုင္ (၇ ဲကူပ) လိုကိစၥမ်ဳိး၊ ဦးသန္႔ ကိစၥ၊ (၈၈) အေရးအခင္းကိစၥ၊ ဒါေတြဟာ ေက်ာင္းသားေတြရဲ႕ ႏွလံုးသားကို ျပင္းထန္စြာ နာက်င္ေစတဲ့ ျဖစ္ရပ္ေတြပါပဲ။ ဒီလို နာက်င္မႈေတြဟာ ေနာက္ဆံုးေတာ့ တုိင္းျပည္ ပ်က္စီးျခင္းကို ဦးတည္ခဲ့တယ္ ဆုိတာ သမုိင္းက သက္ေသပါပဲ။ ဒါေၾကာင့္ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႔ အုပ္ခ်ဳပ္သူေတြရဲ႕ၾကားမွာ နာက်ည္းမႈေတြ ျဖစ္ေစမယ့္ အေျခအေနေတြ မရိွအပ္ေတာ့ဘူး ဆုိတာကုိ အားလံုးက နားလည္ လက္ခံၾကမွာပါ။
ဒီေန႔ အခ်ိန္အခါဟာ စနစ္သမ္၊ မူသစ္နဲ႔ တုိင္းျပည္ကို ထူေထာင္ေနတဲ့ အခ်ိန္ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒီလုိအခ်ိန္မ်ဳိးမွာ အရင္ကရိွခဲ့တ့ဲ အာဃာတေတြကို သင္ပုန္းေခ်ၿပီးေတာ့ တုိင္းသစ္ ျပည္သစ္ ျဖစ္ေပၚလာေအာင္ ပူးေပါင္း ေဖာ္ေဆာင္ေနတဲ့ ကာလ ျဖစ္ပါတယ္။ ဒိလိုအခ်ိန္မ်ဳိးမွာ ေက်ာင္းသားေတြနဲ႔ အုပ္ခ်ဳပ္သူေတြ ၾကားမွာ ေရွးယခင္ကလုိ အတိတ္ဆုိးမ်ဳိးေတြ ထပ္ၿပီး မေပၚေပါက္ေအာင္ ကာကြယ္ၾကရမွာ ျဖစ္ပါတယ္။ တုိင္းျပည္ကုိ ေကာင္းစားေစလိုတဲ့ လူတုိင္းမွာ တာ၀န္ရိွပါတယ္။
ဒါေၾကာင့္(၅.၃၂၀၁၅) ေန႔က ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ခန္းမ ေရွ႕မွာ ေက်ာင္းသားေတြ ေတြ႕ႀကံဳ ခံစားခဲ့ရတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေတြနဲ႔(၁၀.၃.၂၀၁၅) ရက္ေန႔က လက္ပံတန္းၿမိဳ႕မွာ ေက်ာင္းသားေတြ ေတြ႕ႀကံဳခဲ့ရတဲ့ အျဖစ္အပ်က္ေတြဟာ ေက်ာင္းသားေတြ အတြက္ သမုိင္းမွာ ႀကံဳဘူးတဲ့ အတိတ္ဆိုးမ်ဳိးေတြ မျဖစ္ေစသင့္ပါဘူး။ နာက်ည္းမႈ အသစ္ေတြ မျဖစ္ေစသင့္ပါဘူး။
ဒီျဖစ္စဥ္ေတြေၾကာင့္ ေက်ာငး္သားေတြရဲ႕ ရင္ထဲမွာ တစ္စံုတစ္ရာေသာ ထိခုိက္ခံစားမႈေတြ ျဖစ္ရမယ္ဆုိရင္ အဲဒီ ခံစားခ်က္ေတြကုိ အၿပီးတိုင္ ေအးၿငိမ္း ရွင္းလင္းသြားေအာင္ ျပန္လည္ ႀကိဳးစားသင့္ပါတယ္။ နာက်ည္းမႈေတြ ရွည္ၾကတာဟာ တုိင္းျပည္ကို အက်ဳိးမျပဳပါဘူး။ ဒါေၾကာင့္ ႏုိင္ငံေတာ္ အစုိးရ မင္းမ်ားကလည္း မိမိတုိ႔ရဲ႕ဂုဏ္ျဒပ္ကို ထိခုိက္မႈ မရိွေစဘဲ ေက်ာငး္သားေတြကို ခ်စ္ခ်စ္ခင္ခင္ ၾကင္ၾကင္နာနာနဲ႔ ျပန္လည္ ေထြးေပြ႕ေပး ေစခ်င္ပါတယ္။
ေက်ာင္းသားမ်ားကလည္း ရင့္က်က္တဲ့ ႏွလံုးသားနဲ႔ လက္ခံ ေပးေစခ်င္ပါတယ္။ မိမိတုိ႔ရဲ႕ တုိင္းျပည္ေကာင္း စားေစလိုတဲ့ စိတ္ကို လက္ကိုင္ထားၿပီး၊ တုိင္းျပည္ ထိခိုက္ သြားေစမယ့္ ကိစၥမ်ဳိး၊ မိမိတုိ႔ ေက်ာင္းသားမ်ားရဲ႕တုိးတက္ေရးကို ထိခုိက္ သြားေစမယ့္ ကိစၥမ်ဳိးေတြကုိ ဆင္ျခင္ဥာဏ္ ႀကီးမားစြာနဲ႔ ေရွာင္ရွား သင့္ပါတယ္။ အကယ္၍ မိမိတုိ႔ ႀကံဳေတြ႕ခဲ့ရတဲ့ အေျခအေနေတြဟာ နာက်င္မႈကို ျဖစ္ေစခဲ့တယ္ဆုိရင္ အဲဒီနာက်င္မႈေတြကို အေကာင္းဘက္ကို လွည့္ၿပီး အသံုးျပဳေစ လုိပါတယ္။
ဒီကေန႔ နာက်င္ခဲ့တဲ့ ေက်ာင္းသား ေက်ာင္းသူေတြဟာ ေနာင္တစ္ခ်ိန္မွာ အုပ္ခ်ဳပ္သူေတြ ျဖစ္လာပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မွာ မိမိတုိ႔လုိပဲ လုိအင္ဆႏၵေတြကုိ ေတာင္းဆုိ ၾကမယ့္ မ်ဳိးဆက္သစ္ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြ ေပၚလာဦးမွာျဖစ္ပါတယ္။ အဲဒီအခ်ိန္ကိုေရာက္ရင္ အဲဒီ မ်ဳိးဆက္သစ္ ေက်ာင္းသား၊ ေက်ာင္းသူေတြကို မ်က္ေမွာက္ ကာလမွာ မိမိတုိ႔ ခံစားသလိုမ်ဳိး၊ သူတုိ႔ မခံစားရေအာင္၊ မနာက်ည္းရေအာင္ ကာကြယ္ ေပးၾကရပါမယ္။ နာက်င္မႈကို ျဖစ္ေစမယ့္ အရာေတြကို သမိုင္းသစ္မွာ အၿပီးတုိင္ ဖ်က္သိမ္း ပစ္ရပါမယ္။
အဲဒီ အေျခအေနကို ေရာက္ၿပီဆုိရင္ ျမန္မာႏုိင္ငံရဲ႕ ဒီမုိကေရစီ စနစ္ဟာ လူလား ေျမာက္လာၿပီး၊ ရင့္က်က္လာၿပီလုိ႔ ကမၻာက လက္ခံ လာၾကပါလိမ့္မယ္။
အစုိးရရဲ႕ လုပ္ပုိင္ခြင့္ေဘာင္ထဲကုိ လႊတ္ေတာ္ႀကီးေတြက ၀င္ေရာက္ စြက္ဖက္ျခင္း မျပဳရဘူးဆုိတာကို အား လံုးက လက္ခံနားလည္ၾကပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ တုိင္းျပည္ကို အက်ဳိးယုတ္ေစမယ့္ နာက်ည္းမႈေတြ အဆံုးသတ္ေပ်ာက္ ကြယ္သြားေအာင္ အစုိးရနဲ႔ ေက်ာင္းသားေတြၾကားမွာ စည္း႐ံုးေဆာင္ရြက္ေပးႏုိင္တဲ့ အခြင့္အေရးရိွပါတယ္။ တုိင္းျပည္ရဲ႕ ေရရွည္အက်ဳိးကို ေထာက္႐ႈၿပီး““ နာက်င္မႈမ်ားမွသည္ ခ်စ္ခင္မႈမ်ားဆီသို႔”” ကူးေျပာင္းေစရန္ အတြက္ ကူညီသင့္ပါေၾကာင္း အႀကံျပဳအပ္ပါသည္။
ေက်ာင္းသားမ်ားကုိ စာနာ ကူညီၾကတဲ့ ပုဂိ္ၢဳလ္မ်ားႏွင့္ အဖြဲ႕အစည္း အေပါင္း တုိ႔ကလည္း အလားတူ ကူညီသင့္ပါေၾကာင္း ပန္ၾကားအပ္ပါတယ္။
ဒီေန႔ အခ်ိန္အခါမွာ ၿပိဳကြဲျခင္းဟာ တုိင္းျပည္ရဲ႕ “အဆိပ္” ျဖစ္ပါတယ္။ စည္းစည္းလံုးလံုး ပူးေပါင္း ေနထုိင္ျခင္းက “ပ်ားရည္” ျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ ႏုိင္ငံသူ ႏုိင္ငံသား အားလံုး ခ်စ္ခင္စည္းလံုးစြာနဲ႔၊ ႏုိင္ငံေတာ္ႀကီးကို ယံုယံုၾကည္ၾကည္နဲ႔ ထူေထာင္ၾကပါစုိ႔လုိ႔ ေျပာၾကားရင္း နိဂံုးခ်ဳပ္ပါတယ္။
စာေရးသူက အထက္ပါ ေဆြးေႏြးခ်က္မ်ားကို တင္ျပရျခင္း၏ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ ႏုိင္ငံေတာ္ အတြင္း ပဋိပကၡမ်ား ေပၚေပါက္ျခင္း မရိွဘဲ ေအးၿငိမ္းျခင္းက တုိင္းျပည္အတြက္ အက်ဳိးရိွေၾကာင္းကို အမ်ားျပည္သူမ်ား အားလံုးသို႔ မွ်ေ၀လိုျခင္း ျဖစ္ပါတယ္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဤေဆာင္းပါးကို ထပ္ဆင့္ ေရးသားရျခင္း ျဖစ္ပါသည္..။
ဦးတင္၀င္း (တရားလႊတ္ေတာ္ေရွ႕ေန)
Messenger News Journal
No comments:
Post a Comment