Wednesday, October 3, 2012

စက္တင္ဘာလ (၂၉)ရက္၌ နယူးေယာက္ Queens Collage တြင္ သမၼတ႐ံုးျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးစိုးသိန္း၏ ေျပာၾကားခ်က္မွ ေကာက္ႏုတ္ခ်က္

ႏုိင္ငံျခားသားေတြဟာ တစ္ႏွစ္ခြဲအတြင္း ဖုိရမ္ေတြ အမ်ားႀကီး လုပ္ပါတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ဟာ သူတုိ႔ပုိ႔ခ်လုိ႔ အခုေလာက္ နားလည္ပါတယ္။ PR ကုိ နားလည္လာတယ္။ သူတုိ႔ပုိ႔ခ်လုိ႔ ခင္ဗ်ား တို႔နဲ႔ေတြ႕ရတဲ့ဟာေတြကုိ ကၽြန္ေတာ္တို႔ နားလည္လာတယ္။ သာမန္အားျဖင့္ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ၀န္ႀကီး(၃၀)ေလာက္ ရွိမယ္။  ႏုိင္ငံသားတို႔၊ မီဒီယာတုိ႔ကုိ (၄) ေယာက္ထက္ ပုိမေတြ႕ရဲဘူး။ တကယ္ ေျပာတာ။ ကၽြန္ေတာ္ရယ္၊ ဦးေအာင္မင္းရယ္၊ ဦးခင္ရီရယ္ ဒီေလာက္ပဲေတြ႕ရဲတယ္။ က်န္တဲ့လူမေတြ႕ရဲဘူး။ ဘာျဖစ္လုိ႔
လဲဆုိေတာ့  ေၾကာက္လုိ႔။ ကၽြန္ေတာ္တို႔ မွာ တစ္ေယာက္ေတြ႕ ခဲ့တယ္။ ကၽြန္ ေတာ္တို႔ သူငယ္ခ်င္းေပါ့။  မီဒီယာက ေမးလုိက္တယ္။ ျမစ္ဆံုနဲ႔ပတ္ သက္ၿပီး ေျပာတယ္။ တိုက္ပြဲက်ေရာဗ်။ ဒီေနရာ ကုိ ကၽြန္ေတာ္တို႔တစ္ေတြ  သိပ္ေၾကာက္ တယ္။
H.N သတင္းအဖြဲ႕
From-HotNewsJournal

No comments:

Post a Comment