Thursday, December 27, 2012

Air Bagan ေလယာဥ္မယ္မခိုင္စုႏိုင္၏ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ ကိုယ္ေတြ႕အျဖစ္အပ်က္အား ျပန္လည္ရႇင္းလင္း ေျပာျပခ်က္

Air Bagan ေလယာဥ္မယ္မခိုင္စုႏိုင္၏ ေလယာဥ္ပ်က္က်မႈ ကိုယ္ေတြ႕အျဖစ္အပ်က္အား ျပန္လည္ရႇင္းလင္း ေျပာျပခ်က္  
Thursday, 27 December 2012

ဒီဇင္ဘာလ ၂၅ ရက္ေန႔ နံနက္က ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ ျဖစ္စဥ္တြင္
ေလယာဥ္မယ္အျဖစ္ တာ၀န္ယူလိုက္ပါကာ ခရီးသည္မ်ားအား ကယ္တင္ခဲ့သည့္ မခိုင္စုႏိုင္ (အႀကီးတန္းေလယာဥ္မယ္၊ Air Bagan) မႇ သူမၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရသည္မ်ားကို Eleven Media Group သို႔ ေျပာျပခဲ႕သည္
မ်ားအား ေဖာ္ျပအပ္ပါသည္။

''ဟဲဟိုးေလဆိပ္ကို ဆင္းသက္ဖို႔အတြက္ ကပၸတိန္ရဲ႕ ညႊန္ၾကားခ်က္ရလို႔ ခရီးသည္ေတြထိုင္ခံုမႇာ လူစံုရႇိ၊ မရႇိ ေလယာဥ္တံခါးေတြ ဖြင့္ထားလား၊ ၿပီးေတာ့ အိမ္သာထဲမႇာ လူရႇိ၊ မရႇိစတဲ့ စစ္ေဆးရမယ့္အရာေတြကို
ေသခ်ာစစ္ၿပီးမႇ အားလံုး Clear  ျဖစ္တယ္ဆိုမႇ Captain ကို အင္တာကြန္
ကေနတစ္ဆင့္ သတင္းေပးပို႔ခဲ့တယ္။

ေလယာဥ္ဆင္းခါနီး ဂီယာခ်တဲ့ အခ်ိန္ထိ အေျခအေနအားလံုး normal ပါ။ ဘီးနဲ႔ေျမႀကီး ထိသြားခ်ိန္မႇသာ normal landed မဟုတ္ဘူးဆိုတာ သိလိုက္ရတာပါ။ ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္းမႇာ ကြၽန္မအေရးေပၚတံခါးကို ရေအာင္ဖြင့္ပါတယ္။ ခရီးသည္ေတြကို အျပင္ကို အျမန္ထြက္ႏိုင္ေအာင္
ေအာ္ေျပာၿပီး တံခါးကိုျပတယ္။ ကြၽန္မဘက္က တံခါးက ႐ုတ္တရက္ ဖြင့္လို႔မရလို႔ တစ္ဘက္အေပါက္ကေန ထြက္ခိုင္းခဲ့ပါတယ္။

ေနာက္ေတာ့ ကြၽန္မဘက္ကတံခါးက ဖြင့္လို႔ရသြားၿပီး ခရီးသည္ေတြကို
ေလယာဥ္ရဲ႕ ဟိုဘက္တစ္ေယာက္ ဒီဘက္တစ္ေယာက္ ထြက္လို႔ရေအာင္ စီစဥ္ေပးခဲ့တယ္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ ေလးဖက္ေထာက္ၿပီး ထြက္လာတဲ့ ခရီးသည္ေတြကို ေတြ႕လာရတယ္။ ေလယာဥ္ေမာင္လည္း အတူပါလာတယ္။
ေလယာဥ္ေမာင္ထြက္လာၿပီး ေနာက္ေလယာဥ္မယ္တစ္ဦးက ေလးဖက္
ေထာက္ၿပီး ထြက္လာတာကို ေတြ႕ရတယ္။

သူက ေလယာဥ္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးခံုမႇာ ထိုင္တာျဖစ္တဲ့အတြက္ သူ႕ကိုျမင္လိုက္ရတာနဲ႔ ခရီးသည္ကုန္ၿပီလို႔ ကိုယ္တိုင္လည္း သတ္မႇတ္လိုက္တယ္။ သင္ၾကားခဲ့တဲ့ သင္ၾကားမႈေတြမႇာလည္း ဒီလိုပဲ သတ္မႇတ္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မႇာ ေလယာဥ္ထဲမႇာ မီးခိုးလံုးေတြက အရမ္းေ၀့ေနၿပီ။ တစ္ေပအကြာကိုေတာင္ မျမင္ရ ေတာ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္မို႔ အားလံုးအျပင္ကို ထြက္ၾကပါလို႔ ထပ္ေအာ္ေျပာခဲ့ၿပီး ေအာက္ကို ဆင္းခ်လာခဲ့ပါတယ္။ ေနာက္ဆံုးဆင္းလာတဲ့ ေလယာဥ္မယ္ကလည္း သူ႔ရဲ႕ေခါင္းကို မီးဟပ္ခံခဲ့ရပါတယ္။

ေလယာဥ္အျပင္ဘက္ကို ေရာက္တာနဲ႔ ကြၽန္မတို႔ ေလယာဥ္ေမာင္မယ္
ေတြက ဒဏ္ရာရတဲ့ခရီးသည္ေတြကို ဟဲဟိုးေဆး႐ံုပို႔ႏိုင္ဖို႔ စုစည္းထားၿပီး ကြၽန္မတို႔ Air Bagan ေလေၾကာင္းလိုင္းက ကယ္ဆယ္ေရးအဖဲြ႕ေတြ လာတာကို ေစာင့္ခဲ့တယ္။

Eleven Media Groupဒီဇင္ဘာလ ၂၅ ရက္ေန႔ နံနက္က ျဖစ္ပြားခဲ့ေသာ ျဖစ္စဥ္တြင္ ေလ ယာဥ္မယ္အျဖစ္ တာ၀န္ယူလိုက္ပါကာ ခရီးသည္မ်ားအား ကယ္တင္ ခဲ့သည့္ မခိုင္စုႏိုင္ (အႀကီးတန္းေလယာဥ္မယ္၊ Air Bagan) မႇ သူမၾကံဳေတြ႕ခဲ့ရသည္မ်ားကို Eleven Media Group သို႔ ေျပာျပ ခဲ႕သည္မ်ားအား ေဖာ္ျပအပ္ပါသည္။''ဟဲဟိုးေလဆိပ္ကို ဆင္းသက္ ဖို႔အတြက္ ကပၸတိန္ရဲ႕ ညႊန္ၾကားခ်က္ရလို႔ ခရီးသည္ေတြထိုင္ခံုမႇာ လူစံုရႇိ၊ မရႇိ ေလယာဥ္တံခါးေတြ ဖြင့္ထားလား၊ ၿပီးေတာ့ အိမ္သာထဲမႇာ လူရႇိ၊ မရႇိစတဲ့ စစ္ေဆးရမယ့္အရာေတြကိုေသခ်ာစစ္ၿပီးမႇ အားလံုး Clear ျဖစ္တယ္ဆိုမႇ Captain ကို အင္တာကြန္ကေနတစ္ဆင့္ သတင္းေပးပို႔ခဲ့တယ္။

ေလယာဥ္ဆင္းခါနီး ဂီယာခ်တဲ့ အခ်ိန္ထိ အေျခအေနအားလံုး normal ပါ။ ဘီးနဲ႔ေျမႀကီး ထိသြားခ်ိန္မႇသာ normal landed မဟုတ္ဘူးဆိုတာ သိလိုက္ရတာပါ။ ျဖစ္ျဖစ္ခ်င္းမႇာ ကြၽန္မအေရးေပၚတံခါးကို ရေအာင္ဖြင့္ပါတယ္။ ခရီးသည္ေတြကို အျပင္ကို အျမန္ထြက္ႏိုင္ေအာင္ေအာ္ေျပာၿပီး တံခါးကိုျပတယ္။ ကြၽန္မဘက္က တံခါးက ႐ုတ္တရက္ ဖြင့္လို႔မရလို႔ တစ္ဘက္အေပါက္ကေန ထြက္ခိုင္းခဲ့ပါတယ္။

ေနာက္ေတာ့ ကြၽန္မဘက္ကတံခါးက ဖြင့္လို႔ရသြားၿပီး ခရီးသည္ေတြကိုေလယာဥ္ရဲ႕ ဟိုဘက္တစ္ေယာက္ ဒီဘက္တစ္ေယာက္ ထြက္လို႔ရေအာင္ စီစဥ္ေပးခဲ့တယ္။ တျဖည္းျဖည္းနဲ႕ ေလးဖက္ေထာက္ၿပီး ထြက္လာတဲ့ ခရီးသည္ေတြကို ေတြ႕လာရတယ္။ ေလယာဥ္ေမာင္လည္း အတူပါလာတယ္။ ေလယာဥ္ေမာင္ထြက္လာၿပီး ေနာက္ေလယာဥ္မယ္တစ္ဦးက ေလးဖက္ေထာက္ၿပီး ထြက္လာတာ ကို ေတြ႕ ရတယ္။

သူက ေလယာဥ္ရဲ႕ ေနာက္ဆံုးခံုမႇာ ထိုင္တာျဖစ္တဲ့အတြက္ သူ႕ကိုျမင္လိုက္ရတာနဲ႔ ခရီးသည္ကုန္ၿပီလို႔ ကိုယ္တိုင္လည္း သတ္မႇတ္လိုက္တယ္။ သင္ၾကားခဲ့တဲ့ သင္ၾကားမႈေတြမႇာလည္း ဒီလိုပဲ သတ္မႇတ္တယ္။ အဲဒီအခ်ိန္မႇာ ေလယာဥ္ထဲမႇာ မီးခိုးလံုးေတြက အရမ္းေ၀့ေနၿပီ။ တစ္ေပအကြာကိုေတာင္ မျမင္ရ ေတာ့ဘူး။ ဒါေၾကာင့္မို႔ အားလံုးအျပင္ကို ထြက္ၾကပါလို႔ ထပ္ေအာ္ေျပာခဲ့ၿပီး ေအာက္ကို ဆင္းခ်လာခဲ့ပါ တယ္။ ေနာက္ ဆံုးဆင္းလာတဲ့ ေလယာဥ္မယ္ကလည္း သူ႔ရဲ႕ေခါင္းကို မီးဟပ္ခံခဲ့ရပါတယ္။

ေလယာဥ္အျပင္ဘက္ကို ေရာက္တာနဲ႔ ကြၽန္မတို႔ ေလယာဥ္ေမာင္မယ္ေတြက ဒဏ္ရာရတဲ့ခရီးသည္ေတြကို ဟဲဟိုးေဆး႐ံုပို႔ႏိုင္ဖို႔ စုစည္းထားၿပီး ကြၽန္မတို႔ Air Bagan ေလေၾကာင္းလိုင္းက ကယ္ဆယ္ေရးအဖဲြ႕ေတြ လာတာကို ေစာင့္ခဲ့တယ္။

Eleven Media Group


No comments:

Post a Comment