Monday, January 21, 2013

သမၼတအိုဘားမား ဒုတိယသက္တမ္း က်မ္းသစၥာဆို

Photo: သမၼတအိုဘားမား ဒုတိယသက္တမ္း က်မ္းသစၥာဆို
Monday, January 21, 2013 

အေမရိကန္ သမၼတေရြးေကာက္ပြဲမွာ ဒုတိယအႀကိမ္ အႏိုင္ရခဲ့တဲ့ အေမရိကန္သမၼတ ဘရက္အုိဘားမား ဟာ အိမ္ျဖဴေတာ္မွာ တနဂၤေႏြေန႔က တရားဝင္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုခဲ့ပါတယ္။ သမၼတကေတာ္ မစ္ရွဲလ္အိုဘားမား ရဲ႕ မိသားစုပိုင္ သမၼာက်မ္းစာအုပ္ေပၚ လက္တင္ၿပီး ဒုတိယသမၼတ သက္တမ္း တာဝန္အတြက္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ ဒုတိယသမၼတ ဂ်ိဳးဘိုင္ဒန္ ဟာလည္း တနဂၤေႏြေန႔မွာပဲ က်မ္းက်ိန္းခဲ့ပါတယ္။
 
အေစာပိုင္းကေတာ့ သမၼတ အုိဘားမား ဟာ အစဥ္အလာအတိုင္း အာလင္တန္ (Arlington) အမ်ဳိးသား စစ္သခၤ်ဳိင္းမွာ လူမသိ သူမသိ က်ဆံုးခဲ့တဲ့ စစ္သည္ေတြအတြက္ အုတ္ဂူမွာ သြားေရာက္ ပန္းေခြခ်
ခဲ့ပါတယ္။ အေမရိကန္ ဖဲ႔ြစည္းပံုအေျခခံဥပေဒအရ သမၼတတာဝန္ ယူမယ့္သူေတြ အေနနဲ႔ ဇန္နဝါရီလ ၂၀ ရက္ေန႔မွာ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုရတာျဖစ္ပါတယ္။
 
ဒီႏွစ္ ဇန္နဝါရီ ၂၀ ရက္ေန႔ဟာ တနဂၤေႏြ ႐ံုးပိတ္ရက္ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ အမ်ဳိးသား ရင္ျပင္ကို မ်က္ႏွာမူထားတဲ့ Capitol Hill လႊတ္ေတာ္ အေဆာက္အဦးေရွ႕ အမ်ားျပည္သူေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပြဲကို တနလၤာေန႔မွာ လုပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ၀ါရွင္တန္ဒီစီ ၿမိဳ႕ေတာ္က သမၼတက်မ္းက်ိန္ပြဲကို ျပည္သူေပါင္း ၈ သိန္းေလာက္ လာေရာက္ၾကမယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။

ဗီြအုိေအ
အေမရိကန္ သမၼတေရြးေကာက္ပြဲမွာ ဒုတိယအႀကိမ္ အႏိုင္ရခဲ့တဲ့ အေမရိကန္သမၼတ ဘရက္အုိဘားမားဟာ အိမ္ျဖဴေတာ္မွာ တနဂၤေႏြေန႔က တရားဝင္က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုခဲ့ပါတယ္။ သမၼတ ကေတာ္ မစ္ရွဲလ္အိုဘားမားရဲ႕ မိသားစုပိုင္ သမၼာက်မ္းစာအုပ္ေပၚ လက္တင္ၿပီး ဒုတိယသမၼတ သက္တမ္းတာဝန္အတြက္ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုခဲ့တာျဖစ္ပါတယ္။ ဒုတိယသမၼတ ဂ်ိဳးဘိုင္ဒန္ ဟာလည္း တနဂၤေႏြေန႔မွာပဲ က်မ္းက်ိန္းခဲ့ပါတယ္။

အေစာပိုင္းကေတာ့ သမၼတအုိဘားမားဟာ အစဥ္အလာအတိုင္း အာလင္တန္ (Arlington) အမ်ဳိးသား စစ္သခၤ်ဳိင္းမွာ လူမသိသူမသိ က်ဆံုးခဲ့တဲ့ စစ္သည္ေတြအတြက္အုတ္ဂူမွာ သြားေရာက္ပန္းေခြခ်ခဲ့ပါတယ္။ အေမရိကန္ ဖဲ႔ြစည္းပံုအေျခခံဥပေဒအရ သမၼတတာဝန္ယူမယ့္သူေတြ အေနနဲ႔ ဇန္နဝါရီလ ၂၀ ရက္ေန႔မွာ က်မ္းသစၥာ က်ိန္ဆိုရတာျဖစ္ပါတယ္။

ဒီႏွစ္ ဇန္နဝါရီ ၂၀ ရက္ေန႔ဟာ တနဂၤေႏြ ႐ံုးပိတ္ရက္ျဖစ္ေနတဲ့အတြက္ အမ်ဳိးသားရင္ျပင္ကို မ်က္ႏွာမူ ထားတဲ့ Capitol Hill လႊတ္ေတာ္ အေဆာက္အဦးေရွ႕ အမ်ားျပည္သူေရွ႕ေမွာက္ က်မ္းသစၥာက်ိန္ဆိုပြဲကို တနလၤာေန႔မွာ လုပ္မွာျဖစ္ပါတယ္။ ၀ါရွင္တန္ဒီစီ ၿမိဳ႕ေတာ္က သမၼတက်မ္းက်ိန္ပြဲကို ျပည္သူေပါင္း ၈ သိန္းေလာက္ လာေရာက္ၾကမယ္လို႔ ခန္႔မွန္းထားပါတယ္။

ဗီြအုိေအ

No comments:

Post a Comment