Thursday, June 20, 2013

ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ႏို၀င္ဘာႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ဒီဇင္ဘာအတြင္း အၿပီးတည္ေဆာက္ သြားမည္

shwegontain-june20
ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ေရး လုပ္ငန္းခြင္အား ဇြန္ ၁၈ ရက္ ညေနပိုင္းက ေတြ႕ရစဥ္။ (ဓာတ္ပံု-ေအာင္ရဲကို)
ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသၾကီးအတြင္း တည္ေဆာက္လ်က္ရွိသည့္ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကို ႏို၀င္ဘာႏွင့္
ဘုရင္႔ေနာင္ ဂံုးေက်ာ္တံတားကို ဒီဇင္ဘာအတြင္း အျပီးတည္ေဆာက္သြားမည္ဟု ရန္ကုန္ျမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီဥကၠ႒ ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ ဦးလွျမင္႔က ေျပာၾကားခဲ႔သည္။
အဆိုပါ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားျဖစ္သည့္ ေရႊဂံုတိုင္ႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္တံတား စီမံကိန္းတြင္ ကုန္က်မႈ မ်ားကို ျပည္ေထာင္စုအဆင့္မွ ဘတ္ဂ်က္ျဖင့္ ေဆာင္ရြက္လ်က္ရွိေနေၾကာင္း ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ထံမွ သိရွိရ သည္။
ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ရာတြင္ က်ပ္ ၁၇ ဘီလီယံႏွင့္ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္တံတား တည္ေဆာက္ရာတြင္ က်ပ္ ၂၆ ဘီလီယံ ကုန္က်မည္ဟု ခန္႔မွန္းထားေၾကာင္း သိရွိရသည္။
အဆိုပါ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္မႈႏွင့္ပတ္သက္၍ ရန္ကုန္ျမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္ သာယာေရး ေကာ္မတီဥကၠ႒ ၿမိဳ႕ေတာ္၀န္ ဦးလွျမင့္က "အခု ဒီတံတားေတြ ၿပီးစီးဖို႔ ေနာက္ဆံုးအေနနဲ႔ ခန္႔မွန္းထားတာေတာ့ ယခုႏွစ္ရဲ႕ ႏို၀င္ဘာနဲ႔ ဒီဇင္ဘာအတြင္း ျဖစ္တယ္။ ဘုရင့္ေနာင္ ခံုးေက်ာ္ တံတားကေတာ့ သတ္မွတ္ထားတဲ့အတိုင္း အဆင့္ဆင့္ ၿပီးစီးေအာင္ ေဆာင္ရြက္ႏိုင္တယ္။ ေရႊဂံုတိုင္ ခံုးေက်ာ္တံတားကေတာ့ တည္ေဆာက္တဲ့ အခါမွာ ၾကန္႔ၾကာမႈေတြ ျဖစ္ေပၚေနတယ္။ အဓိကကေတာ့ တည္ေဆာက္တဲ့အခါမွာ အသံုးျပဳတဲ့ စက္ယႏၲရားႀကီးေတြနဲ႔ ကုန္ၾကမ္းပစၥည္းေတြ ထားဖို႔ေနရာ အခက္အခဲနဲ႔၊ ပတ္၀န္းက်င္မွာရွိတဲ့ အေဆာက္အအံုေတြနဲ႔ ျငိစြန္းေနတဲ့အတြက္ ခဏခဏျပန္ၿပီး ဒီဇိုင္းဆြဲေနရတာေၾကာင့္ ျဖစ္တယ္" ဟု ေျပာၾကားသည္။
သက္ဆိုင္ရာမွ ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တည္ေဆာက္ရျခင္း၏ အဓိက ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ ယာဥ္ပိတ္ဆို႔ မႈမ်ား ေလ်ာ့က်ေစရန္ ျဖစ္ေသာ္လည္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီးအတြင္း ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ား တစ္ၿပိဳင္ နက္တည္း ေဆာက္ေနျခင္းႏွင့္ ၾကန္႔ၾကာေနမႈမ်ားေၾကာင့္ ခရီးသြားျပည္သူမ်ားႏွင့္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားက အခက္အခဲမ်ားႏွင့္ ၾကံဳေတြ႕ေနရေၾကာင္း သိရသည္။
ရန္ကုန္ျမိဳ႕အတြင္း အငွားယာဥ္ျဖင့္ စီးပြားရွာေနသည့္ ကိုမင္းႏိုင္က "တံတားေတြ မျပီးေသးတဲ့အတြက္ တံတားမေဆာက္ခင္ကထက္ လမ္းေတြပုိၿပီးေတာ့ ပိတ္ဆို႔ပါတယ္။ ယာဥ္ေမာင္းအမ်ားစု ဆိုရင္ ေရႊဂံုတိုင္ မီးပြိဳင့္ကို ျဖတ္ၿပီးေတာ့ သြားရမယ့္ခရီးမ်ိဳးေတြဆိုရင္ မလိုက္ခ်င္ၾကေတာ့ဘူး။ အခ်ိဳ႕ရက္ေတြ ဆုိရင္ ေရႊဂံုတိုင္မီးပြိဳင့္မွာ နာရီ၀က္ေလာက္ ေစာင့္ရတဲ့ေန႔ေတြ ရွိပါတယ္" ဟု သံုးသပ္ေျပာၾကားခဲ့သည္။
အလားတူ ၾကည့္ျမင္တိုင္ၿမိဳ႕နယ္မွ တာေမြၿမိဳ႕နယ္သို႔ ေန႔စဥ္လိုင္းကားစီး၍ အလုပ္ဆင္းေနသူ ကိုလတ္က "႐ံုးဆင္း႐ံုးတက္ အခ်ိန္ဆိုရင္ ကားေပၚမွာ ခရီးသည္ေတြက အမ်ားႀကီးပါလို႔ က်ပ္က်ပ္တည္းတည္း ထိုင္ေနရတဲ့အျပင္ ကားေတြပိတ္လို႔ အၾကာႀကီး ေစာင့္ရတဲ့ဒုကၡက ႏွစ္ေပါက္ေနပါၿပီ" ဟု သံုးသပ္ေျပာၾကား ခဲ့သည္။
ခံုးေက်ာ္တံတားမ်ားကို မိုးရာသီ မတိုင္မီ ရာခိုင္ႏႈန္း အမ်ားစု ၿပီးစီးရန္ သတ္မွတ္ခဲ့ေသာ္လည္း လက္ေတြ႔ တြင္ သတ္မွတ္ထားသည့္ ရာခိုင္ႏႈန္းအတိုင္း ၿပီးစီးမႈ မရွိခဲ့ေၾကာင္း သိရိွရသည္။

From..EMG

No comments:

Post a Comment