Friday, October 4, 2013

လမ္းက်ပ္မႈႏွင့္ အျခားအေျခခံလိုအပ္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ကပရႏွင့္ အက်ဳိးတူေဆာင္ရြက္မည့္ကိုရီးယားကုမၸဏီ မွစီမံ ကိန္းပယ္ဖ်က္

Photo: လမ္းက်ပ္မႈႏွင့္ အျခားအေျခခံလိုအပ္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္
ကပရႏွင့္ အက်ဳိးတူေဆာင္ရြက္မည့္ကိုရီးယားကုမၸဏီ မွစီမံ ကိန္းပယ္ဖ်က္
Friday, October 4, 2013

ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္လမ္းေၾကာင္းက်ပ္တည္းမႈႏွင့္ အျခားအေျခခံအခ်က္လိုအပ္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးဦးစီးဌာန(ကပရ)ႏွင့္ အက်ဳိးတူပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မည့္စီမံကိန္းအား တင္ဒါေအာင္ျမင္ထားသည့္ ကိုရီးယားကားကုမၸဏီ Busan Bus မွပယ္ဖ်က္လိုက္ေၾကာင္း ‘ကပရ’ မွသတင္းရရွိသည္။

ျပည္တြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္က႑ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈႏွင့္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္အတြက္ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပကုမၸဏီမ်ား တင္ဒါေခၚယူမႈတြင္ရန္ကုန္အေျခစိုက္ Forever Green Light Co.,Ltd ၊ ေတာင္ကိုရီးယားႏိုင္ငံ၊ ဆိုးလ္အေျခစိုက္ Busan Bus Co.,Ltd ႏွင့္ မႏၲေလးအေျခစိုက္မိုးေသာက္ႏွင္းကုမၸဏီလီမိတက္တို႔မွတင္ဒါ ေအာင္ျမင္လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရွိခဲ့ၿပီး ယင္းကုမၸဏီမ်ားအေနျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္က႑ တြင္ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေငြပမာဏႏွင့္ အခ်က္အလက္တင္ျပေဆြးေႏြးမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ခဲ့ေၾကာင္း၊လက္ရွိတြင္ ကုမၸဏီသံုးခုအနက္ ေတာင္ကိုရီး ယားကုမၸဏီ Busan Bus Co.,Ltd မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈႏွင့္အျခားအေျခခံလိုအပ္ခ်က္အမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ႏုတ္ထြက္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္းသိရသည္။

“အဓိကကေတာ့ သူတို႔စီးပြားေရးအတြက္ တြက္ေျခမကိုက္လို႔ဘဲ၊ ၿမိဳ႕တြင္းခ်ဲ႕ရမယ္၊ City Bus မွာသူတို႔အ႐ံႈးေပၚဖို႔မ်ားေနတယ္၊ City Bus မွာအ႐ံႈးေပၚေပမဲ့လည္း တျခားလုပ္ငန္းေတြက အျမတ္နဲ႔ ျပန္ကာမယ္ ဆိုေတာ့အဆင္ေျပမွာပါ၊ ဒါေပမဲ့သူတို႔ႏိုင္ငံကစီးပြား ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းရဲ႕တြက္ခ်က္မႈအရ မကိုက္ဘူးေပါ႔၊ City Bus မွာဆိုရင္ အထူးကားလည္းမဟုတ္ဘူး၊ ရပ္တင္ေမာင္းစနစ္နဲ႔တိုင္းေဒသႀကီးက သတ္မွတ္တဲ့ႏႈန္းအတိုင္းဆြဲရမွာဆိုေတာ့ သူတို႔တြက္ေျခမကိုက္ ဘူးလို႔ ေျပာတယ္၊ ဒါေပမဲ့ဌာနကလည္း လုပ္ငန္းစဥ္ေတြထဲမွာ City Bus ေျပးဆြဲမႈကိုအဓိကထား ေဆာင္ရြက္ထားတယ္၊ လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳတုန္း ကလည္း Ciyt Bus ကို ေဆာင္ရြက္မွ ေပးမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ တစ္ခါတည္းသေဘာတူထားတယ္”ဟု ‘ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးဦးစီးဌာန (ကပရ)’မွ ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးတင္၀င္းေမာင္က ေျပာသည္။

ျပည္တြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္က႑အဆင့္ျမႇင့္တင္ေဆာင္ရြက္ရန္၂၀၁၃ခုႏွစ္၊ ဇူလိုင္လတြင္ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပကုမၸဏီသံုးခုႏွင့္ အက်ဳိးတူပူးေပါင္းေဆာင္ ရြက္ရန္ သေဘာတူညီခဲ့ၿပီး ၿမိဳ႕တြင္းဘတ္စ္ကားေျပးဆြဲမႈ၊ အေ၀းေျပးယာဥ္ လိုင္း ေျပးဆြဲမႈ၊ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္မႈ၊ အငွားယာဥ္ေျပးဆြဲမႈ၊ ယာဥ္အပို ပစၥည္းႏွင့္ ၀န္ေဆာင္မႈစင္တာဖြင့္လွစ္ျခင္းမ်ား ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားအတြက္ Forever Green Light Co.,Ltd မွ ေငြက်ပ္ သန္း ၇,၁၄၀၊ မိုးေသာက္ႏွင္းကုမၸဏီလီမိတက္မွ ေငြက်ပ္ သန္း ၁,၅၀၀ႏွင့္ ကိုရီးယားကုမၸဏီ Busan Bus Co.,Ltd မွ ေငြက်ပ္သန္းတစ္ေသာင္း ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကပရဌာန၏ထုတ္ ျပန္ခ်က္မ်ားအရသိရသည္။
၂၀၁၂ခုႏွစ္၊ ႏို၀င္ဘာလတြင္လည္း ၿမိဳ႕တြင္းဘတ္စ္ကား ေျပးဆြဲမႈအတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ JCClကုမၸဏီလီမိတက္ႏွင့္ကပရတို႔ပူးေပါင္းကာ ေဆာင္ရြက္ ရန္သေဘာတူခဲ့ၿပီး ၂၀၁၃ခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းတြင္ JCCl မွဖ်က္သိမ္းခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

Automobile Journal
ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္လမ္းေၾကာင္းက်ပ္တည္းမႈႏွင့္ အျခားအေျခခံအခ်က္လိုအပ္ခ်က္မ်ားေၾကာင့္ ကုန္းလမ္း ပို႔ေဆာင္ေရး ဦးစီးဌာန(ကပရ)ႏွင့္ အက်ဳိးတူပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္မည့္စီမံကိန္းအား တင္ဒါေအာင္ျမင္ ထားသည့္ ကိုရီးယားကားကုမၸဏီ Busan Bus မွပယ္ဖ်က္လိုက္ေၾကာင္း ‘ကပရ’ မွသတင္းရရွိသည္။

ျပည္တြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္က႑ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈႏွင့္ အဆင့္ျမႇင့္တင္ရန္အတြက္ ျပည္တြင္း ၊ ျပည္ပ ကုမၸဏီမ်ား တင္ဒါေခၚယူမႈတြင္ရန္ကုန္အေျခစိုက္ Forever Green Light Co.,Ltd ၊ ေတာင္ကိုရီးယားႏိုင္ငံ၊ ဆိုးလ္အေျခစိုက္ Busan Bus Co.,Ltd ႏွင့္ မႏၲေလးအေျခစိုက္ မိုးေသာက္ႏွင္း ကုမၸဏီလီမိတက္တို႔မွတင္ဒါ ေအာင္ျမင္လုပ္ကိုင္ခြင့္ရရွိခဲ့ၿပီး ယင္းကုမၸဏီမ်ား အေနျဖင့္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ က႑ တြင္ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံမႈ ေငြပမာဏႏွင့္ အခ်က္အလက္တင္ျပေဆြးေႏြးမႈ မ်ား ျပဳလုပ္ ခဲ့ေၾကာင္း၊လက္ရွိတြင္ ကုမၸဏီသံုးခုအနက္ ေတာင္ကိုရီး ယားကုမၸဏီ Busan Bus Co.,Ltd မွာ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕တြင္း ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈႏွင့္အျခားအေျခခံလိုအပ္ခ်က္ အမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္ ႏုတ္ထြက္ မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။

“အဓိကကေတာ့ သူတို႔စီးပြားေရးအတြက္ တြက္ေျခမကိုက္လို႔ဘဲ၊ ၿမိဳ႕တြင္းခ်ဲ႕ရမယ္၊ City Bus မွာသူတို႔အ႐ံႈးေပၚဖို႔မ်ားေနတယ္၊ City Bus မွာအ႐ံႈးေပၚေပမဲ့လည္း တျခားလုပ္ငန္းေတြက အျမတ္နဲ႔ ျပန္ကာမယ္ ဆိုေတာ့အဆင္ေျပမွာပါ၊ ဒါေပမဲ့သူတို႔ႏိုင္ငံကစီးပြား ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ား အသင္းရဲ႕တြက္ခ်က္မႈအရ မကိုက္ဘူးေပါ႔၊ City Bus မွာဆိုရင္ အထူးကားလည္းမဟုတ္ဘူး၊ ရပ္တင္ေမာင္းစနစ္နဲ႔တိုင္းေဒသႀကီးက သတ္မွတ္တဲ့ႏႈန္းအတိုင္းဆြဲရမွာဆိုေတာ့ သူတို႔တြက္ေျခမကိုက္ ဘူးလို႔ ေျပာတယ္၊ ဒါေပမဲ့ဌာနကလည္း လုပ္ငန္းစဥ္ေတြထဲမွာ City Bus ေျပးဆြဲမႈကိုအဓိကထား ေဆာင္ရြက္ထားတယ္၊ လုပ္ကိုင္ခြင့္ျပဳတုန္း ကလည္း Ciyt Bus ကို ေဆာင္ရြက္မွ ေပးမယ္ဆိုၿပီးေတာ့ တစ္ခါတည္းသေဘာတူထားတယ္”ဟု ‘ကုန္းလမ္းပို႔ေဆာင္ေရးဦးစီးဌာန (ကပရ)’မွ ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးတင္၀င္းေမာင္က ေျပာသည္။

ျပည္တြင္း ေမာ္ေတာ္ယာဥ္က႑အဆင့္ျမႇင့္တင္ေဆာင္ရြက္ရန္၂၀၁၃ခုႏွစ္၊ ဇူလိုင္လတြင္ ျပည္တြင္း ၊ ျပည္ပ ကုမၸဏီသံုးခုႏွင့္ အက်ဳိးတူပူးေပါင္းေဆာင္ ရြက္ရန္ သေဘာတူညီခဲ့ၿပီး ၿမိဳ႕တြင္း ဘတ္စ္ကားေျပး ဆြဲမႈ၊ အေ၀းေျပးယာဥ္ လိုင္း ေျပးဆြဲမႈ၊ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္မႈ၊ အငွားယာဥ္ေျပးဆြဲမႈ၊ ယာဥ္အပို ပစၥည္းႏွင့္ ၀န္ေဆာင္မႈစင္တာဖြင့္လွစ္ျခင္းမ်ား ေဆာင္ရြက္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း၊ ယင္းလုပ္ငန္းစဥ္မ်ားအတြက္ Forever Green Light Co.,Ltd မွ ေငြက်ပ္ သန္း ၇,၁၄၀၊ မိုးေသာက္ႏွင္းကုမၸဏီလီမိတက္မွ ေငြက်ပ္ သန္း ၁,၅၀၀ႏွင့္ ကိုရီးယားကုမၸဏီ Busan Bus Co.,Ltd မွ ေငြက်ပ္သန္းတစ္ေသာင္း ရင္းႏွီးျမႇဳပ္ႏွံ မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ကပရဌာန၏ထုတ္ ျပန္ခ်က္မ်ားအရသိရသည္။
၂၀၁၂ခုႏွစ္၊ ႏို၀င္ဘာလတြင္လည္း ၿမိဳ႕တြင္းဘတ္စ္ကား ေျပးဆြဲမႈအတြက္ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံ JCClကုမၸဏီလီ မိတက္ႏွင့္ ကပရတို႔ပူးေပါင္းကာ ေဆာင္ရြက္ ရန္သေဘာတူခဲ့ၿပီး ၂၀၁၃ခုႏွစ္ ႏွစ္ဆန္းပိုင္းတြင္ JCCl မွ ဖ်က္ သိမ္းခဲ့ေၾကာင္း သိရသည္။

Automobile Journal

No comments:

Post a Comment