Thursday, October 10, 2013

ႏိုင္ငံတကာပြဲေတြျပီးရင္ ခ်ယ္ဆီးအသင္း ပိုေကာင္းလာပါမယ္။(အိုင္ဗန္ႏိုဗစ္)

ခ်ယ္ဆီး ေနာက္ခံကစားသမား အိုဗစ္ႏိုဗစ္ဟာ ခ်ယ္ဆီးအသင္းအေနႏွင့္ ေျခစြမ္း အတက္အက်မ်ား ရွိေနခဲ့ျပီး ယခုတစ္ပါတ္ ႏိုင္ငံလက္ေရြးစင္ပြဲမ်ား ျပီးဆုံးပါက ခ်ယ္ဆီးအသင္းအေနႏွင့္ ပိုမိုေကာင္းမြန္ လာမည္ဟု ယုံၾကည္ေၾကာင္း ေျပာၾကားလိုက္သည္။

အိုဗန္ႏိုဗစ္က “က်ေနာ္တို႕ ဒီထက္ပိုျပီး ၾကိဳးၾကိဳးစားစား လုပ္ျပစရာေတြ ရွိေနပါေသးတယ္။ က်ေနာ္တို႕ ကစားခဲ့တဲ့ ပြဲေတြမွာ သိပ္ေကာင္းတဲ့ေတြ ရွိခဲ့ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ ရႈံးပြဲေတြလည္း ရွိခဲ့တာပါပဲ။ အသင္းႏွင့္ က်ေနာ္တို႕ရဲ႕ စြမ္းေဆာင္ခ်က္ေတြဟာ ဒီထက္ ပိုျပီး တိုးတက္လာစရာ ရွိပါေသးတယ္။ က်ေနာ္တို႕ ပိုေကာင္းေအာင္ လုပ္ျပႏိုင္မွာပါ။ က်ေနာ့္အထင္ေတာ့ ႏိုင္ငံ လက္ေရြးစင္ အသင္းေတြ ကစားတဲ့ ဒီရက္သတၱပါတ္အျပီးမွာ က်ေနာ္တို႕ လုပ္ျပႏိုင္ လိမ့္မယ္လို႕ ထင္ပါတယ္။” ဟု ခ်ယ္ဆီး ဝက္ဘ္ဆိုက္မွာ ေျပၾကားခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

ခ်ယ္ဆီး အသင္းဟာ ပရီးမီးယားလိဂ္မွာ ၄ ပြဲႏိုင္၊ ၂ ပြဲသေရ၊ တစ္ပြဲ ရႈံး ရလာဒ္ျဖင့္ အဆင့္၃ မွာ ရပ္တည္လ်က္ရွိျပီး ခ်န္ပီယံလိဂ္မွာ တစ္ပြဲရႈံး တစ္ပြဲႏိုင္ထားသည့္ အသင္းျဖစ္သည္။ ဥေရာပ စူပါဖလားမွာေတာ့ ဘိုင္ယန္ျမဴးနစ္အသင္းကို ရႈံးနိမ့္ထားသည္။
Written by ေအာင္စိုးမိုး(နတ္ရြာ)

No comments:

Post a Comment