Thursday, August 28, 2014

ကုိရီးယားအကူအညီျဖင့္ ေလအိတ္ရထား တည္ေဆာက္ေနကုန္က်ေငြမွာ ခန့္မွန္းျမန္မာေငြ ၄၅ သန္းခန့္ရွိ

 Photo: ကုိရီးယားအကူအညီျဖင့္ ေလအိတ္ရထား တည္ေဆာက္ေန
ကုန္က်ေငြမွာ ခန့္မွန္းျမန္မာေငြ ၄၅ သန္းခန့္ရွိ
Thursday, August 28, 2014

ကိုရီးယားမွအကူအညီယူကာ တည္ေဆာက္မည့္ ေလအိတ္ရထား တည္ေဆာက္မႈကုန္က်ေငြမွာ ခန္႔မွန္းေျခ ျမန္မာေငြ ၄၅ သန္းခန္႔ရွိေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဦးသန္းေဌးက ေျပာသည္။
ယင္းရထားတည္ေဆာက္ပါက ကိုရီးယားမွ အကူ အညီရယူမည္ျဖစ္ကာ ေလအိတ္ရထားမ်ား တည္ေဆာက္ ၿပီးပါက လမ္းထိခိုက္မႈႏွင့္ ရထားထိခိုက္မႈအား ေလ်ာ့နည္း ေစႏိုင္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ကိုရီးယားကေန အကူအညီ အကုန္လံုးရယူမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ လိုအပ္သေလာက္ပဲယူမွာပါ။ ဘတ္ဂ်က္ ေပၚ မူတည္ေနတဲ့အတြက္လဲ စဥ္းစားရပါတယ္''ဟု ဝန္ ႀကီးက ေျပာသည္။
ယင္းေလအိတ္ရထား တည္ေဆာက္မည္ဆိုပါက ရထားတြဲအစိတ္အပိုင္းကိုသာ ျပည္ပမွရယူမည္ျဖစ္ၿပီး က်န္ ရွိသည့္ ကိစၥမ်ားအား ျပည္တြင္း၌သာ လုပ္ေဆာင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။
''ကိုရီးယားကေန ရထားတြဲအစိတ္အပိုင္းေတြပဲယူ မွာပါ။ တပ္ဆင္ျခင္းေတြ၊ ျပင္ဆင္ျခင္းေတြ အားလံုးကို ျပည္တြင္းမွာပဲ တပ္ဆင္သြားမွာပါ'' ဟု ရထားသြားလာေရး၊ တိုင္းအမွတ္(၇)မွ ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေဇာ္ေဖစိန္ ကေျပာသည္။
ယင္းတည္ေဆာက္မည့္ရထားသည္ ေအာက္ခံ Spring မ်ားအား ေလအိတ္ႏွင့္ျပဳလုပ္ထားသည့္ ေလအိတ္ရထား ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ေလအိတ္ရထားဆိုတဲ့အတိုင္း ေလအိတ္ပါပါတယ္။ ေအာက္ခံ Spring ေတြက ေလအိတ္နဲ႔ဆိုေတာ့ ရထား ခုန္တာေတြ၊ ယိမ္းတာေတြ သိပ္မျဖစ္ေတာ့မွာျဖစ္သလို စီးရတာလဲ ပိုၿပီး သက္ေသာင့္သက္သာရွိလာပါလိမ့္မယ္'' ဟု ယင္းကဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
TheYangonTimes
ကိုရီးယားမွအကူအညီယူကာ တည္ေဆာက္မည့္ ေလအိတ္ရထား တည္ေဆာက္မႈကုန္က်ေငြမွာ ခန္႔မွန္းေျခ ျမန္မာေငြ ၄၅ သန္းခန္႔ရွိေၾကာင္း ရထားပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီးဦးသန္းေဌးက ေျပာသည္။ယင္းရထားတည္ေဆာက္ပါက ကိုရီးယားမွ အကူအညီရယူမည္ျဖစ္ကာ ေလအိတ္ရထားမ်ား တည္ေဆာက္ ၿပီးပါက လမ္းထိခိုက္မႈႏွင့္ ရထားထိခိုက္မႈအား ေလ်ာ့နည္း ေစႏိုင္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။''ကိုရီးယားကေန အကူအညီ အကုန္လံုးရယူမွာ မဟုတ္ပါဘူး။ လိုအပ္သေလာက္ပဲယူမွာပါ။ ဘတ္ဂ်က္ ေပၚ မူတည္ေနတဲ့အတြက္လဲ စဥ္းစားရပါတယ္''ဟု ဝန္ ႀကီးက ေျပာသည္။

ယင္းေလအိတ္ရထား တည္ေဆာက္မည္ဆိုပါက ရထားတြဲအစိတ္အပိုင္းကိုသာ ျပည္ပမွရယူမည္ျဖစ္ၿပီး က်န္ ရွိသည့္ ကိစၥမ်ားအား ျပည္တြင္း၌သာ လုပ္ေဆာင္မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။''ကိုရီးယားကေန ရထားတြဲအစိတ္အပိုင္းေတြပဲယူ မွာပါ။ တပ္ဆင္ျခင္းေတြ၊ ျပင္ဆင္ျခင္းေတြ အားလံုးကို ျပည္တြင္းမွာပဲ တပ္ဆင္သြားမွာပါ'' ဟု ရထားသြားလာေရး၊ တိုင္းအမွတ္(၇)မွ ဒုတိယအေထြေထြမန္ေနဂ်ာ ဦးေဇာ္ေဖစိန္ ကေျပာသည္။ယင္းတည္ေဆာက္မည့္ရထားသည္ ေအာက္ခံ Spring မ်ားအား ေလအိတ္ႏွင့္ျပဳလုပ္ထားသည့္ ေလအိတ္ရထား ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ေလအိတ္ရထားဆိုတဲ့အတိုင္း ေလအိတ္ပါပါတယ္။ ေအာက္ခံ Spring ေတြက ေလအိတ္နဲ႔ဆိုေတာ့ ရထား ခုန္တာေတြ၊ ယိမ္းတာေတြ သိပ္မျဖစ္ေတာ့မွာျဖစ္သလို စီးရတာလဲ ပိုၿပီး သက္ေသာင့္သက္သာရွိလာပါလိမ့္မယ္'' ဟု ယင္းကဆက္လက္ေျပာၾကားသည္။
‪TheYangonTimes‬

No comments:

Post a Comment