Tuesday, September 23, 2014

ေအာ္ရီဒူး ဖုန္းေခၚဆိုခ စကၠန္႔အလိုက္သာ ေကာက္ခံေတာ့မည္

ဖုန္းအသုံးျပဳခ်ိန္ တစ္မိနစ္ မျပည့္လွ်င္ပင္ (တစ္မိနစ္ က်သင့္ႏႈန္း) ၃၅ က်ပ္ ေကာက္ခံၿပီး ဖုန္းေခၚဆိုမႈ မၾကည္လင္ျခင္း၊ ဖုန္းလိုင္း မေကာင္းမြန္ျခင္းေၾကာင့္ ျပည္သူလူထုက ေဝဖန္မႈမ်ား ရွိေနေသာ ေအာ္ရီဒူး ဖုန္းေခၚဆိုခ ႏႈန္းထားမ်ားကို စက္တင္ဘာ ၂၃ ရက္ေန႔မွ စကာ အသုံးျပဳသည့္ စကၠန္႔အလိုက္ ေျပာင္းလဲ က်သင့္ေတာ့မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းထုတ္ျပန္လိုက္သည္။

ေအာ္ရီဒူး ဖုန္းဆက္သြယ္ေရး ကြန္ရက္မ်ား ေကာင္းမြန္စြာ လည္ပတ္ႏိုင္ေရး ဗဟိုဌာနတြင္ ျမန္မာဝန္ထမ္းဦးေရ ၃၀၀ ျဖင့္ လုပ္ငန္းေဆာင္႐ြက္ေနျခင္း ျဖစ္ၿပီး သုံးစြဲသူ ျပည္သူလူထု၏ အႀကံျပဳခ်က္မ်ားႏွင့္ သုံးစြဲမႈအေပၚ သေဘာထား အေျခအေနတို႔ကို ျပဳလုပ္ခဲ့ၿပီးေနာက္ ယင္းကဲ့သို႔ ေျပာင္းလဲေကာက္ခံျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ယင္းထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ေဖာ္ျပသည္။


“ကိုယ္သုံးသေလာက္ပဲ က်သင့္တယ္ဆိုတာ အင္မတန္ အေရးႀကီးပါတယ္လို႔ ကြၽန္ေတာ္တို႔ သုံးစြဲသူ မိဘျပည္သူမ်ား ေျပာျပခ်က္အရ သိရပါတယ္။ ကြၽန္ေတာ္တို႔ရဲ႕ အသံအရည္အေသြးျမႇင့္ ေခၚဆိုမႈေတြကို ဒီအယူအဆနဲ႔ ထပ္ေပါင္းျခင္းအားျဖင့္ သုံးစြဲသူ မိဘျပည္သူေတြကို ပိုမိုေကာင္းမြန္တဲ့ အေတြ႔အႀကံဳေတြနဲ႔ ပိုမိုသက္သာတဲ့ ႏႈန္းထားမ်ားကို ဝန္ေဆာင္မႈ ေပးႏိုင္ေတာ့မွာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ေအာ္ရီဒူးျမန္မာ အမႈေဆာင္ အရာရွိခ်ဳပ္ ROSS CORMACK ၏ ေျပာၾကားခ်က္ကို ယင္းထုတ္ျပန္ခ်က္တြင္ ကိုးကားေဖာ္ျပသည္။

“မိနစ္ကေန စကၠန္႔အလိုက္ က်သင့္မယ္ဆိုရင္ ဆိုးေတာ့ မဆိုးဘူးေပါ့ဗ်ာ။ အင္တာနက္ ေကာ္နက္ရွင္လည္း ေကာင္းမယ္၊ အသံလည္း ၾကည္မယ္ဆိုရင္ ေကာင္းတာေပါ့။ ခုေတာ့ တိုင္ေတြပဲ မျပည့္စုံေသးလို႔ပဲလား မသိဘူး၊ ေခၚရတာ အဆင္မေျပဘူးဗ်” ဟု စမ္းေခ်ာင္းၿမဳိ႕နယ္ အတြင္းရွိ ေအာ္ရီဒူးဖုန္း သုံးစြဲသူ ဦးေအာင္မင္းထြန္းက ေျပာဆိုသည္။

လက္ရွိတြင္ ေအာ္ရီဒူးအေနႏွင့္ အင္တာနက္ အသုံးျပဳခမ်ားကို ယခင္က 1 MB လွ်င္ ၂၅ က်ပ္ ေကာက္ခံရာ ျပည္သူလူထု၏ ေဝဖန္မႈမ်ားေၾကာင့္ ယခင္ ၂၅ က်ပ္မွ ၁၀ က်ပ္သို႔ ေျပာင္းလဲ ေကာက္ခံခဲ့သည္။

ေအာ္ရီဒူး ဖုန္းဝန္ေဆာင္မႈ ကုမၸဏီသည္ ကာတာႏိုင္ငံအေျခစိုက္ ကုမၸဏီတစ္ခု ျဖစ္ၿပီး ၂၀၁၃ ခုႏွစ္တြင္ ဆက္သြယ္ေရးလိုင္စင္ ရရွိၿပီး ေနာက္ ၂၀၁၄ ခုႏွစ္၊ ၾသဂုတ္လဆန္းပိုင္းမွ စတင္ကာ ဖုန္းဆင္းမ္ကတ္မ်ားကို စတင္ေရာင္းခ်ခဲ့ျခင္း ျဖစ္သည္။

No comments:

Post a Comment