Sunday, February 8, 2015

ေက်ာင္းသားသပိတ္ကိစၥ ျပည္ထဲေရးဝန္ႀကီး သတိေပးၿပီ



ပညာေရးဥပေဒျပင္ဆင္ေရးကို အေၾကာင္းျပဳၿပီး တိုင္းျပည္မတည္ၿငိ မ္ေအာင္လုပ္ေနတဲ့ လႈပ္ရွားမႈမွာေက်ာင္းသား လူငယ္ေတြ ကို ေရွ႕တန္း တင္ၿပီး ေက်ာင္းသားအမည္ခံသူေတြက ေနာက္ကြယ္က ႀကိဳးကိုင္ သူေတြအလိုက် ဦးေဆာင္လုပ္ကိုင္ေနတယ္လို႔ ျပည္ထဲေရးဝန္ႀကီး ဒုတိယဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီးကိုကိုက ေဖေဖာ္ဝါရီ ၇ရက္ေန႔မွာ စြပ္စြဲလိုက္ပါတယ္။
ဒီလိုအားေပးအားေျမွာက္လုပ္ေနတဲ့ အဖြဲ႔အစည္းေတြလည္း ပါဝင္ ပတ္သက္ေနၿပီး ေနာက္ကြယ္က ႀကိဳးကိုင္ေန သူေတြမွာ အစြ န္းေရာက္ ဝါဒီသမားေဟာင္းေတြ ပါဝင္တဲ့အေၾကာင္း၊သူတို႔ရဲ႕ သားသမီးေတြကို မ်ဳိးဆက္သစ္အျဖစ္ေမြးထုတ္ၿပီး ထိပ္တိုက္ရင္ဆိုင္ တဲ့နည္း ေတာင္း ယူတိုက္ယူတဲ့နည္းေတြ သံုးလာေနတယ္လို႔ အစိုးရဝန္ႀကီးရဲ႕ ေျပာဆိုခ်က္ကို အစိုးရပိုင္႐ုပ္သံေတြက အထူးထုတ္လႊင့္ခ်က္အျဖစ္ ထုတ္လႊင့္ခဲ့ပါတယ္။

ပညာေရးဥပေဒျပင္ဆင္လိုတဲ့ ေက်ာင္းသားအစစ္ေတြအေပၚ အေရးယူဖို႔ မရွိသလို ေလးပြင့္ဆိုင္ေျဖရွင္းနည္းေတြနဲ႔ လုပ္ေနတဲ့ အေၾကာင္း၊ ႏိုင္ငံေတာ္အလံျဖဳတ္ခ်တာမ်ဳိး မင္းမဲ့စ႐ိုက္ဆန္ဆန္လုပ္ရပ္ကို ဥပေဒက မ်က္ကြယ္ျပဳလို႔မရတဲ့အေၾကာင္း၊ ေနာက္ကြယ္က ႀကိဳးကိုင္ သူေတြကို ဆက္လက္ေစာင့္ၾကည့္သြားမွာျဖစ္ၿပီး တိုင္းျပည္ တည္ၿငိမ္ေအး ခ်မ္းဖို႔အတြက္ ျပည္သူေတြအားလံုး အတိတ္က ဆူမူလႈပ္ရွားမႈေတြလိုမျဖစ္ဖို႔ ပူးေပါင္းေဆာင္ရြက္ပါလို႔ ဒုတိယ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ႀကီး ကိုကိုက ေျပာဆို ခဲ့ပါတယ္။ ျမင္းၿခံဒီဂရီေကာလိပ္မွာ အလံကိုျဖဳတ္ ခ်တာ ဟာ ႏိုင္ငံေ တာ္အခ်ဳပ္အျခာအာဏာနဲ႔ ဂုဏ္သိကၡာကို ထိပါးတာျဖစ္သလို ဥပေဒခ်ဳိးေဖာက္တာလည္း ျဖစ္တယ္လို႔ ဆိုပါတယ္။
တစ္ခ်ိန္တည္းမွာပဲ ပညာေရးဝန္ႀကီးဌာနက ေအးခ်မ္းစြာပညာသင္လိုတဲ့ ေက်ာင္းသားနဲ႔မိဘေတြ စိုးရိမ္ပူပန္တာမရွိရေအာင္ လက္ရွိေက်ာင္းသားသပိတ္ေတြကို ရပ္နားၿပီး ေက်ာင္းသားေတြကို မိဘေတြက လိုက္လံေခၚယူၾကဖို႔ ေမတၱာရပ္ခံတဲ့အေၾကာင္း ေၾကညာခ်က္ထုတ္ျပန္ခဲ့ပါတယ္။ သပိတ္ေၾကာင့္ မလိုလားအပ္တဲ့ ျပႆနာနဲ႔ အက်ဳိးဆက္ေတြျဖစ္လာႏိုင္တာမို႔ ဆႏၵျပေက်ာင္းသားေတြ သက္ဆိုင္ရာေက်ာင္းအသီးသီးကို ျပန္ၾကဖို႔ ေၾကညာခ်က္ထဲမွာေဖာ္ျပထားပါတယ္။
ျမန္မာအစိုးရအေနနဲ႔ ေခတ္အဆက္ဆက္မွာ ဒီမိုကေရစီေရးနဲ႔ လြတ္လပ္ခြင့္ေတာင္းဆိုတဲ့ ေက်ာင္းသားဆႏၵျပမႈေတြ၊ လူထုဆႏၵျပမႈေတြကို အင္အားသံုးၿဖိဳခြင္းမႈေတြ မလုပ္ခင္မွာ အလားတူ ေၾကညာခ်က္ေတြထုတ္ျပန္ေလ့ရွိတာေၾကာင့္ ၿမိဳ႕ေတြရြာေတြကိုျဖတ္ၿပီး စစ္ေၾကာင္း၅ေၾကာင္းနဲ႔ ရန္ကုန္ကို ခ်ီတက္လမ္းေလွ်ာက္ေနတဲ့ သပိတ္ကို တုံ႔ျပန္ေတာ့မယ္လို႔ ယူဆလို႔ရေနပါတယ္။

No comments:

Post a Comment