Friday, October 2, 2015
ကုန္ကားမ်ားကို အာဆီယံ သတ္မွတ္တန္ခ်ိန္အတိုင္း ျပန္လည္တင္ေဆာင္ခြင့္ျပဳ
ျပည္တြင္းသံုးကုန္ကား မ်ား အာဆီယံႏုိင္ငံမ်ားအတြက္ သတ္မွတ္ထားသည့္ ကုန္တန္ခ်ိန္ မ်ားအတုိင္း တင္ေဆာင္ခြင့္ကို ေအာက္တိုဘာ ၁ ရက္တြင္ ျပန္ လည္ခြင့္ျပဳေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီးဌာနက ထုတ္ျပန္ထား သည္။ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီး ဌာနက မုိးတြင္းကာလတြင္ လမ္း မ်ားႀကံ႕ခိုင္မႈရွိေစရန္ႏွင့္ ကုန္တင္ ကားမ်ား တိမ္းေမွာက္မႈမရွိေစရန္ အာဆီယံသတ္မွတ္ကုန္တန္ခ်ိန္ ထက္ ၂ တန္ခန္႔ေလွ်ာ့ခ်တင္ပို႔ရန္ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးဂိတ္မ်ား အား ၫႊန္ၾကားခဲ့သည္။
‘‘ကုန္ကားတစ္စီးကို ပ်မ္းမွ် တန္ခ်ိန္ ၁ တန္ကေန ၂ တန္အထိပဲ တန္ခ်ိန္တိုးျမႇင့္လုိက္တာပါ။ ကုန္ တင္ခႏႈန္းထားေတြကေတာ့ အ တက္အက်မရွိႏုိင္ပါဘူး’’ဟု မ႑ိဳင္ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ ငန္းမွ ကိုလင္းဦးက ေျပာသည္။
ေဆာက္လုပ္ေရးဝန္ႀကီး ဌာနက ဝင္႐ိုးငါးခုပါ ၁၄ ဘီးကုန္ တင္ကားတစ္စီးလွ်င္ (ကုန္+ ယာဥ္) ယခင္တန္ခ်ိန္ ၃၀ မွ ယခု ၃၁ တန္အထိ၊ ဝင္႐ိုးေလးခုပါ ၁၄ ဘီးကုန္ကားတစ္စီးလွ်င္ (ကုန္+ ယာဥ္) ယခင္တန္ခ်ိန္ ၃၃ တန္မွ ယခု ၃၄ တန္အထိ၊ ဝင္႐ိုးငါးခုပါ ၁၈ ဘီးကုန္တင္ကားတစ္စီးလွ်င္ (ကုန္+ယာဥ္) ယခင္တန္ခ်ိန္ ၄၁ တန္မွ ယခု ၄၆ တန္အထိ၊ ဝင္႐ိုး ေျခာက္ခုပါ ၂၂ ဘီးကုန္တင္ကား တစ္စီးလွ်င္ (ကုန္+ယာဥ္) ယခင္ ၄၈ တန္မွ ၅၁ ဒသမ ၁ တန္အထိ တုိးျမႇင့္တင္ေဆာင္ခြင့္ျပဳေၾကာင္း သတင္းရရွိသည္။
ထို႔အတူ (ကုန္+ယာဥ္) တန္ ခ်ိန္ စုစုေပါင္း ၅၅ တန္ထက္ ပိုမို သယ္ေဆာင္ပါက တန္ပိုေၾကး ေပးေဆာင္မွသာ တံတားမ်ားတြင္ ျဖတ္သန္းခြင့္ျပဳမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ေဆာက္လုပ္ေရး ဝန္ႀကီးဌာနမွ သတင္းရရွိသည္။
လက္ရွိတြင္ ကုန္မ်ားသည္ သတ္မွတ္ထားသည့္ တန္ခ်ိန္မ်ား အတိုင္း သယ္ေဆာင္လ်က္ရွိၿပီး တန္ပိုသယ္မိပါက နီးစပ္ရာကုန္ ကားဂိတ္မ်ား၌ ကုန္မ်ားကို ခ်ထားခဲ့ေၾကာင္း ႏုိင္သစၥာ ကုန္ စည္ပို႔ေဆာင္ေရးဂိတ္မွ ဦးကိုကို ႏုိင္က ေျပာသည္။
ျပည္တြင္း ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ ေရးလုပ္ငန္းမ်ားတြင္ ၁၂ ဘီးကား၊ေျခာက္ဘီးကားမ်ားကို အသံုးမ်ားၿပီး ယခုကဲ့သို႔ ကုန္တန္ခ်ိန္ေျပာင္း လဲသတ္မွတ္ျခင္းသည္ ကုန္စည္ပို႔ ေဆာင္ခမ်ားကို ေျပာင္းလဲမႈမရွိ ႏုိင္ေၾကာင္း ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ ေရးလုပ္ငန္းရွင္မ်ားက သံုးသပ္ သည္။
7 day
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment