Tuesday, September 11, 2012

ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္ NLD ရံုးခ်ဳပ္တြင္ အမွာစကားေျပာ

ကၽြန္မတို႔ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္၀င္ဟာ ဒါကေတာ့ လူသားပီပီ မို႔လားေတာ့ မသိဘူး။ အခြင့္အေရးေလးေတြ ရလို႔ရွိရင္ ယူခ်င္တဲ့ စိတ္ကေလးေတြရွိတယ္။ အဲဒီစိတ္ကေလးေတြကို ထိန္းၾကပါ။ ကိုယ့္အေျခအေနေလးက နည္းနည္းေကာင္းလာၿပီ ဆိုလို႔ရွိရင္ ဖိနင္းၿပီးေတာ့ ဒီအေျခအေနအေပၚ ဖိနင္းၿပီးေတာ့ ေက်ာ္ခ်င္တဲ့ ပံုစံေလးေတြ ကၽြန္မတို႔ ေတြ႔ရတယ္။ အဲဒါမ်ိဳးေတြ မလုပ္ပါနဲ႔လို႔ကၽြန္မ သတိေ ပးပါတယ္။ အခုလို ခက္ခက္ခဲခဲ ရုန္းကန္ေနတဲ့ အခ်ိန္မွာေတာင္မွ ရိုင္းရိုင္းေျပာရရင္ လူပါး၀ခ်င္တယ္ ေပါ့ေနာ္။ ကၽြန္မတို
ဒီမိုကေရစီ ရတဲ့အခါ က်လို႔ရွိရင္ ဘယ္လိုေနမလဲ။ ဒီလို စိတ္ဓာတ္ေတြ မထားၾကပါနဲ႔။ အဖြဲ႔ခ်ဳပ္၀င္ေတြကို ျပည္သူလူထုကေနၿပီးေတာ့ ၾကည့္မရဘဲ အျမင္ကပ္ရတဲ့ အေျခအေနမ်ိဳး ျဖစ္သြားေလာက္ေအာင္ေတာ့ ဘယ္ေတာ့မွ မလုပ္ၾကပါနဲ့။ အကယ္၍ အေျခအေနေတြ ေကာင္းသြားၿပီဆိုလို႔ရွိရင္ ကၽြန္မတို႔လူေတြက ေနာက္ဆုတ္ေပးဖို႔ လိုပါတယ္။ အေျခအေနေကာင္းသြားတဲ့အခါမွာ ေနာက္ဆုတ္ ေပးတဲ့လူမ်ားသာလွ်င္ တကယ့္ကို ေစတနာမွန္တာပဲ။


“ေဒၚေအာင္ဆန္းစုၾကည္” စက္တင္ဘာ ၁၀၊ ၂၀၁၂။

No comments:

Post a Comment