Tuesday, October 2, 2012

Hello Hot News နားတစ္ရာေဖာ္ေကာင္လုပ္သည္ ေဖာ္လိုသူမ်ား ဆက္သြယ္ၾကပါ

MPT သိေစခ်င္
“Hot News ကလားရွင့္။ ကၽြန္မ ေျပာစရာေလးရွိလို႔ပါ”
“ဟုတ္ကဲ့။ ေျပာပါခင္ဗ်”
“ကၽြန္မ နာမည္ မမိုးစက္ပါ။ စာေရး ဆရာမပါ။ ကၽြန္မရဲ႕ဖုန္း ေပ်ာက္သြား တယ္။ အဲဒါနဲ႔ ၀ယ္တဲ့ကုမၸဏီ အီလိုက္  ကိုသြားတယ္။ အက်ဳိးအေၾကာင္းေျပာ တယ္။ စက္တင္ဘာ (၂၀) ရက္ေန႔ကပါ။  ေငြ ၂ေသာင္း ၃ ေထာင္သြင္းရတယ္။ ျဖတ္ပိုင္းမေပးဘူး။ ဖုန္းလိုင္းပိတ္ေပးဖို႔  MPT ကိုလည္း ေျပာတယ္။ ဒါေပမဲ့ အခု   ဖုန္းဆက္တဲ့ (၂၇) ရက္ေန႔အထိ ဟိုဘက္   ရသြားတဲ့လူက ဖုန္းေျပာေနတုန္းပဲ”

“ဟိုဘက္က ကိုင္လား”
“ကိုင္တယ္။ ျပန္မေပးႏုိင္ဘူးလို႔ ေျပာတယ္။ မဂၤလာေတာင္ၫြန္႔ရဲစခန္း သြားတုိင္ေတာ့လည္း ယူသြားတဲ့လူမသိ  တဲ့အတြက္ တာ၀န္မယူဘူးလို႔ျပန္ေျပာ တယ္။ ခုခ်ိန္မွာ ဟိုလူက ကၽြန္မဖုန္းနဲ႔ ရာဇ၀တ္မႈတစ္ခုခု က်ဴးလြန္ရင္ကၽြန္မ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ။ MPT က ဒီဖုန္းလိုင္း ကို ပိတ္ခ်လိုက္ဖုိ႔ေကာင္းတယ္”
“ေပ်ာက္သြားတဲ့ ဖုန္းနံပါတ္ေျပာျပ ပါလား”
“ ၀၉-၄၂၁၀၆၅၉၄၂ ပါရွင္”
***
စိတ္ရွည္ပါ
“ကၽြန္ေတာ့္နာမည္ ျပည့္ၿဖိဳးေ၀ပါ။ 5 Net Work က သူတို႔ကို ဆက္သြယ္ရ မယ့္ ဖုန္းနံပါတ္ေတြ ေပးထားတာ။ ဒါေပမဲ့ အဲဒီဖုန္းေတြက တစ္လံုးမွ ေခၚမ ရဘူး။ အဲဒါ ကၽြန္ေတာ္တို႔ ျပည္သူကို ဘယ္လိုလုပ္တာလဲ သိခ်င္လုိ႔ပါ”
“ေခၚမရတဲ့ ဖုန္းနံပါတ္ေတြ ေျပာပါ ဦး”
“ ၀၁၄၀၀၈၇၁ ကေန ၉ အထိခင္ဗ်”
“စိတ္ရွည္ရွည္ထားၿပီး ေခၚမၾကည့္  ဘူးလား။ ျမန္မာျပည္သူဆိုတာ စိတ္ရွည္ သည္းခံတတ္ဖို႔လိုတယ္။ ညီေလး ေနာက္ တစ္ႀကိမ္ေလာက္ ထပ္ႀကိဳးစားၾကည့္ပါ ဦး”
***
၀မ္းႏိုင္းႏိုင္းတဲ့ေဟ့
“ကၽြန္ေတာ္တကၠဆီ ယဥ္ေမာင္းတစ္ ဦးပါ။ စက္တင္ဘာလ (၂၇) ရက္ေန႔ ည (၇) နာရီေက်ာ္ေက်ာ္ေလာက္မွာ ႐ႈခင္း သာေကြ႕က ကားမွတ္တိုင္မွာ လိုက္ထရပ္ တစ္စီးက လူတစ္ေယာက္ကို တုိက္မိၿပီး  ေမာင္းေျပးသြားတယ္။ ကၽြန္ေတာ္က အဲဒီကားေနာက္မွာ သံလ်င္ကို ခရီးသည္  လုိက္ပို႔တာ။ ေနာက္ကလုိက္ၿပီး ကားနံပါတ္ မွတ္ထားလိုက္တယ္“
“ဟုတ္ကဲ့။ ဆက္ေျပာပါဦး။ ဘာေတြ ဆက္ျဖစ္လဲ”
“ကၽြန္ေတာ္ခ်က္ခ်င္းပဲ ၀မ္းႏိုင္းႏိုင္း ေရာ၊ အေရးေပၚလူနာတင္ယာဥ္ ငါးသုည ေလးလံုးငါးေရာ ဖုန္းဆက္တယ္။ ဒါေပမဲ့”
“ဒါေပမဲ့ ဘာျဖစ္လုိ႔တုန္း”
“အဲဒီုဖုန္းေတြက ဖုန္းမကိုင္ၾကပါဘူး ဗ်ာ”
“ဟို အတိုက္ခံရတဲ့ လူအေျခအေန က ဘယ္လိုထင္လဲ”
“ေသေတာ့ မေသေလာက္ဘူး ထင္တယ္”
“ခင္ဗ်ားမွတ္ထားတဲ့ ကားနံပါတ္ ေျပာခဲ့ဦးေလဗ်ာ”
“လိုက္ထရပ္။ ၆က/၂၈—-ပါ”
***
က်ဳိကၠဆံဘုရားႀကီးသိေစလို
“ကၽြန္ေတာ္သဃၤန္းကၽြန္းၿမိဳ႕နယ္က ပါ။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ ၿမိဳ႕နယ္ရဲ႕ က်က္သေရ  ေဆာင္က်ဳိကၠဆံဘုရားႀကီးလုံုးေတာ္ျပည့္  ေရႊခ်ေတာ့မယ္ဗ်”
“ဟုတ္လား။ သာသနာအက်ဳိးပဲ။ ၀မ္းသာစရာေပါ့ဗ်ာ”
“ကၽြန္ေတာ္လည္း ၀မ္းသာပါတယ္။ ဒါေပမဲ့ဗ်ာ”
“ဘာျဖစ္လို႔တုန္း”
“ေရႊတိဂုံဘုရားတို႔၊ ဗိုလ္တေထာင္ ဘုရားတုိ႔ လံုးေတာ္ျပည့္ေရႊခ်မယ္ဆိုပြင့္ လင္းျမင္သာစြာနဲ႔ သတင္းစာထဲမွာ လုပ္ငန္းရွင္ေတြကို တင္ဒါအၿပိဳင္ေခၚတယ္။ ကၽြန္ေတာ္တုိ႔ဆီမွာက်ေတာ့”
“ခင္ဗ်ား စိတ္ေလာေနတာ ျဖစ္ပါ လိမ့္မယ္။ ဒီေခတ္ႀကီးထဲမွာ အားလံုးက  ပြင့္လင္းျမင္သာစြာ လုပ္ေနၾကပါၿပီ။ လုပ္ ေနက်မဟုတ္လို႔ အထေႏွးေနတာလည္း  ျဖစ္ေကာင္းျဖစ္မွာေပါ့ဗ်ာ။ ေစာင့္ၾကည့္ ပါဦး”
“ေအးဗ်ာ၊ ခင္ဗ်ားေျပာသလို ေစာင့္ ၾကည့္ပါမယ္။ ဟိုတေလာကလည္ ဘုရား  ၀င္းထဲကား႐ႈိးရြမ္းလုပ္ဖို႔ စီစဥ္လုိက္ေသး တယ္။ သာသနာေရးကခြင့္မျပဳလုိ႔ေတာ္ ေတာ့တယ္ဒါပဲဗ်ာ”

နားတစ္ရာ
From-HotNewsJournal

No comments:

Post a Comment