ဆိပ္ကမ္းေရာက္ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ားတြင္ ပစၥည္းမ်ား ေပ်ာက္ဆုံး၊
ပ်က္စီးျခင္းမ်ား ျဖစ္ေပၚျခင္းေၾကာင့္ ဆိပ္ကမ္း ဝန္ထမ္းမ်ားက ေမာ္ေတာ္ယာဥ္
လိုက္လံ ထုတ္ေပးျခင္းအစား ဇန္နဝါရီလ ပထမပတ္ အတြင္းမွ စ၍ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ပိုင္ရွင္ (သို႔မဟုတ္) ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ကိုယ္တိုင္ ထုတ္ယူသည့္စနစ္ သို႔
ေျပာင္းလဲ လိုက္ၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း သီလဝါ စက္မႈဆိပ္ကမ္း တာဝန္ခံ ဦးေအာင္ႏိုင္က ေျပာၾကားသည္။
ယခင္က ကားေသာ့ႏွင့္ စစ္တမ္း ေကာက္ယူသည့္ မွတ္တမ္း (Survey Report)
ကိုင္ေဆာင္၍ ဆိပ္ကမ္း ဝန္ထမ္းမ်ားက လိုက္လံ ထုတ္ယူေပးျခင္းအစား
ပိုင္ရွင္သို႔မဟုတ္ ကိုယ္စားလွယ္မ်ား ကိုယ္တိုင္ ကားေသာ့ႏွင့္ Survey
Report မ်ားစစ္ေဆး၍ သက္ဆိုင္ရာ စစ္ေဆးေရး ေကာ္မရွင္တြင္ လက္ မွတ္ ေရးထိုး၍
ထုတ္ယူရမည့္ စနစ္သို႔ ေျပာင္းလဲလိုက္ျခင္း ျဖစ္သည္။“ဆိပ္ကမ္းက ကားထြက္သြားၿပီ ဆိုတာနဲ႔ က်န္တဲ့ကိစၥက ကြၽန္ေတာ္တို႔နဲ႔ မဆိုင္ေတာ့ပါဘူး” ဟု ဦးေအာင္ႏိုင္က ေျပာဆိုသည္။
ဆိပ္ကမ္းမ်ားတြင္ လုံၿခံဳေရး တပ္ဖြဲ႕မ်ားႏွင့္ လုံၿခံဳေရး ကင္မရာမ်ား အျပည့္အဝ ထားရွိၿပီး ျဖစ္ျခင္းေၾကာင့္ လုံၿခံဳေရးထပ္မံ တိုးျမႇင့္ျခင္း မျပဳဘဲ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ ထုတ္ယူ ပုံစနစ္ကိုသာ ေျပာင္းလဲရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္မ်ားက ေျပာၾကားသည္။
ျပည္ပႏိုင္ငံ အသီးသီးမွ ေမာ္ေတာ္ယာဥ္မ်ား တင္သြင္းရာတြင္ ျမန္မာႏိုင္ငံသို႔ မေရာက္မီ အခ်ိန္တြင္ပင္ ပစၥည္းေပ်ာက္ဆုံး၊ ေလ်ာ့နည္းမႈမ်ားသည္ ၅၀ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ရွိၿပီး ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္းတြင္ ေပ်ာက္ဆုံး ေလ်ာ့ နည္း မႈ မွာမူ ၁၅ ရာခိုင္ႏႈန္းခန္႔ ရွိေၾကာင္း ျမန္မာ့ဆိပ္ကမ္း အာဏာပိုင္ ဦးေဆာင္ ညႊန္ၾကားေရးမွဴး (ပူးတြဲ) ဦးေက်ာ္ျမင့္က ေျပာဆိုသည္။
ေမာ္ေတာ္ယာဥ္ အမ်ားဆုံး ဝင္ေရာက္သည့္ သီလဝါ စက္မႈဆိပ္ကမ္းတြင္ လက္ရွိ တာဝန္ ထမ္းေဆာင္ေန႔သည့္ လုံၿခံဳေရး ဝန္ထမ္း ၁၀၉ ဦးရွိၿပီး ပစၥည္း ေလ်ာ့နည္းျခင္းႏွင့္ ေပ်ာက္ရွျခင္း မ်ား ျဖ စ္ေပၚေန မႈ ထပ္မံမျဖစ္ေပၚေစရန္အတြက္ လုံၿခံဳေရးမ်ား ထပ္မံတိုးျမႇင့္ရန္ ပို႔ေဆာင္ေရးဝန္ႀကီး ဌာန ျပည္ေထာင္စုဝန္ႀကီး ဦးဉာဏ္ထြန္းေအာင္က အေကာက္ခြန္ ဦးစီးဌာနသို႔ တိုက္တြန္း ေျပာဆိုထား သည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment