Thursday, March 13, 2014

ရွရီယာ ဥပေဒကို အမ်ိဳးသမီးမ်ား အ၀တ္ဗလာျဖင့္ဆႏၵျပ


ႏိုင္ငံတကာအမ်ိဳးသမီးမ်ားေန ့မွာ ျပင္သစ္က လုဗ္အႏုပညာျပတိုက္ေရွ ့မွာ အာရပ္၊အီရန္အမ်ိဳးသမီးေတြ ဟာ သမားရိုးက်မဟုတ္ဆႏၵျပနည္းနဲ ့ဆႏၵျပခဲ့ ၾကပါတယ္။ သူတို ့ဟာလြတ္လပ္မွဳ၊ တန္းတူညီမွ်မွဳနဲ ့အစိုးရအုပ္ခ်ဳပ္မွဳကို ဘာသာေရးနဲ ့ခြဲျခားဖို ့အတြက္ အ၀တ္မပါ ကိုယ္ လံုးတီး ဆႏၵျပခဲ့ၾက တာျဖစ္ပါတယ္။
"က်မတို ့ဟာ အီဂ်စ္၊အီရန္ႏို္င္ငံကျဖစ္ျပီး အစၥလာမ္ရွရီယားဥပေဒကိုဆန္ ့က်င္ပါတယ္။ လိင္ခြဲျခား ဆက္ဆံတာ၊ ေက်ာက္တံုးနဲ ့ပစ္ေပါက္သတ္တာ၊ မ်က္ႏွာမွာ ပု၀ါအုပ္ ရတာေတြကိုဆန္ ့က်င္ ပါတယ္။"

"က်မတို႔ဟာ ဘာသာေရးကို ေဘးမွာဖယ္ထားျပီး သာမန္ဘ၀မ်ိဳးမွာပဲ ေနႏိုင္ရမယ္။ က်မခႏၶာကိုယ္ကို က်မတို ့ပိုင္ဆိုင္ပါတယ္။ ဘယ္သူကမွ က်မတို ့ခႏၶာကိုယ္ကို သတ္မွတ္ပိုင္ခြင့္မရွိပါဘူး။ က်မခႏၶာကိုယ္ အတြက္ က်မဟာ အုပ္ခ်ဳပ္သူ ျဖစ္ျပီးေတာ့ က်မၾကိဳက္တာကိုလုပ္ခြင့္ရွိပါတယ္။" ဒါေတြကေတာ့ ဆႏၵျပပြဲမွာ ပါ၀င္တဲ့အမ်ိဳးသမီးေတြ ရဲ ့စကားသံတခ်ိဳ ့ျဖစ္ပါတယ္။
ဓာတ္ပံုေတြနဲ ့ဗီဒီယို ၾကည့္ရွဳလိုသူမ်ား ေအာက္ကလင့္ကို ကလစ္ျပီး သြားေရာက္ၾကည့္ရွဳ ႏိုင္ၾကပါတယ္။

http://www.themeltingpot4u.com/2014/03/arab-iranian-women-protest-naked-in.html

Credit To:Today Myanmar

No comments:

Post a Comment