ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ အတြင္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ရန္ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား၊ ဘုရင့္ေနာင္ ခုံးေက်ာ္တံတားႏွင့္
ေရႊဂုံတိုင္ ခုံးေက်ာ္တံတား သုံးစင္းတို႔ကို ၂ဝ၁၃ ခုႏွစ္အတြင္း ဖြင့္လွစ္
ခဲ့ေသာ္လည္း ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈမ်ား ဆက္လက္ျဖစ္ေပၚလ်က္ ရွိသည့္အတြက္ ယင္း
ခုံးေက်ာ္တံတား မ်ားႏွင့္ ဆက္စပ္ေနသည့္ မီးပြိဳင့္စနစ္မ်ား ကုိ
ျပန္လည္သံုးသပ္၍ ျပင္ဆင္မႈမ်ား ျပဳလုပ္သြားရန္ ရိွေၾကာင္း သိရသည္။အထူးသျဖင့္ လွည္းတန္း ခုံးေက်ာ္တံတား စတင္ အသုံးျပဳခ်ိန္မွ စတင္ကာ
ယာဥ္ေၾကာပိတ္ဆို႔မႈ မ်ားျပား ေနေသာ ဟံသာဝတီ အဝိုင္းကို ဖ်က္သိမ္း၍
မီးပြိဳင့္စနစ္ ေျပာင္းလဲရန္ ရိွေသာ္လည္း လက္ရိွတြင္ မီးပိြဳင့္ႏွင့္
အဝုိင္းပတ္စနစ္ ႏွစ္မ်ဳိးစလုံးကုိ သုံးစြဲေနေၾကာင္း သိရသည္။
ယင္းအတြက္ ဟံသာဝတီအဝိုင္းကို ဖ်က္သိမ္း၍ မီးပြိဳင့္စနစ္ ေျပာင္းလဲရန္
ယာဥ္သြားလာမႈ စစ္တမ္း ေကာက္ယူျခင္းကို ႏွစ္လ ထပ္တိုး ျပဳလုပ္
မည္ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမဳိ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ (Y.C.D.C)
အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္းႏွင့္ တံတား) မွ သိရသည္။
ဟံသာဝတီအဝိုင္း
အနီးတစ္ဝိုက္တြင္ ယာဥ္သြားလာမႈ အစီးေရ ေကာက္ယူျခင္း လုပ္ငန္းကို
ဇန္နဝါရီလမွ စတင္ကာ သုံးလၾကာ ေကာက္ယူခဲ့ေသာ္လည္း အခ်က္အလက္မ်ား
ပိုမိုခိုင္မာေစရန္ ႏွစ္လ ထပ္တိုး ေကာက္ယူရျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္းလည္း သိရသည္။
''ခုံးေက်ာ္ တံတားေတြနဲ႔ ဆက္စပ္ေနတဲ့ မီးပြိဳင့္ေတြေၾကာင့္ ယာဥ္ေၾကာ
ပိတ္ဆုိ႔မႈကုိ ပုိမုိ ျဖစ္ေစတယ္ဆိုတဲ႔ စစ္တမ္းေတြ၊ အေျဖေတြ ထြက္ခဲ့ရင္
မီးပိြဳင့္ေတြကို ေဝးေဝး ခ်ဲ႕ထုတ္ရမွာေပါ့။ တစ္ခါတေလမွာ မီးပြိဳင့္ေၾကာင့္
ယာဥ္တန္းဟာ ခုံးေက်ာ္တံတား အလယ္အထိ ေရာက္သြား တာမ်ဳိး ေရႊဂုံတုိင္မွာ
ေတြ႕ေနရတယ္။ လွည္းတန္းမွာလည္း ျဖစ္တတ္တာ ရိွတယ္'' ဟု ၿမိဳ႕ျပ အင္ဂ်င္နီယာ
တစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment