အေျခခံပညာေက်ာင္း မ်ားသို႔ ေထာက္ပံ့ထားသည့္ ေထာက္ပံ့ေၾကးမ်ားကို အလဲြသံုး စားမႈမ်ားရွိပါက သက္ဆုိင္ရာ ခ႐ုိင္ပညာေရးမွဴး႐ံုးမ်ားသို႔ ဆက္ သြယ္တိုင္ၾကားႏိုင္ေၾကာင္း ပညာ ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ သတင္းရရွိ သည္။ယခုႏွစ္ ပညာသင္ႏွစ္အ တြက္ ေက်ာင္းေထာက္ပံ့ေၾကး မ်ား ေပးအပ္သည့္ အစီအစဥ္ကို ႏိုင္ငံေတာ္ဘတ္ဂ်က္မွ ေငြက်ပ္ ၂၃ ဒသမ ၉၇၀၄ ဘီလီယံ (၆၁ ရာခိုင္ႏႈန္း) ႏွင့္ ကမၻာ့ဘဏ္၊ ၾသစ ေၾတးလ်အစိုးရ အကူအညီမွ ေခ်း ေငြ/အေထာက္အပံ့ေငြက်ပ္ ၁၅ ဒသမ ၆၈ ဘီလီယံ (၃၉ ရာ ခိုင္ႏႈန္း) စုစုေပါင္းေငြက်ပ္ ၃၉ ဒသမ ၆၅၀၄ ဘီလီယံအသံုးျပဳရန္ လ်ာထားၿပီး ပထမအႀကိမ္ ပထမ စာသင္ႏွစ္၀က္အျဖစ္ ၅၀ ရာ ခိုင္ႏႈန္းကို စမ္းသပ္ျဖန္႔ ေ၀ၿပီးစီး သြားၿပီျဖစ္ေၾကာင္း ပညာေရး၀န္ ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
‘‘အစီအစဥ္ ေဆာင္ရြက္မႈနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး မေက်နပ္ခ်က္ေတြ၊ အလဲြသံုးစားမႈေတြရွိေနရင္ သက္ ဆိုင္ရာ ခ႐ိုင္ပညာေရးမွဴး႐ံုးေတြ ကို တိုင္ၾကားႏိုင္ပါတယ္။ သက္ ဆုိင္ရာ ဦးစီးဌာနေတြက သတ္ မွတ္ထားတဲ့ တာ၀န္ယူသူေတြ၊ ပညာေရးစီမံကိန္းနဲ႔ ေလ့က်င့္ ေရးဦးစီးဌာနက တာ၀န္ရွိသူေတြ ဆီကို ဖုန္းဆက္တိုင္ၾကားလို႔လည္း ရပါတယ္။ တိုင္ၾကားမႈလက္ခံရရွိ တာနဲ႔ အျမန္ဆံုး ေျဖရွင္းေပးပါ တယ္။ အမွတ္ (၁) မွာေတာ့ အခု လို တုိင္ၾကားတာမ်ိဳး မရွိေသးပါ ဘူး’’ ဟု အမွတ္ (၁) အေျခခံ ပညာဦးစီးဌာန ဒုၫႊန္ၾကားေရးမွဴးခ်ဳပ္ (ပညာ) ဦးစိုး၀င္းက ေျပာသည္။ေက်ာင္း ေထာက္ပံ့ေၾကး မ်ား ေပးအပ္သည့္အစီအစဥ္ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ အေျခခံပညာ အရည္အေသြး ပိုမိုျမင့္မားလာေစ ရန္၊ ျပည္သူလူထုထံမွ ထည့္၀င္ ေနရသည့္ ေထာက္ပံ့ေငြပမာဏ ကို ေလွ်ာ့ခ်ႏိုင္ေစရန္ႏွင့္ အေျခခံ ပညာေက်ာင္းမ်ား၏ အရည္အ ေသြးမီ သင္ၾကားသင္ယူမႈ ပတ္ ၀န္းက်င္ ျဖစ္ေပၚလာေစရန္ျဖစ္ ေၾကာင္း ပညာေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ သတင္းရရွိသည္။
ေက်ာင္း ေထာက္ပံ့ေၾကး မ်ားအေနျဖင့္ ပညာသင္ႏွစ္တစ္ ႏွစ္လံုးအတြက္ မူလတန္းေက်ာင္း သား ၁၀၀ ေအာက္အတြက္ ေငြ က်ပ္ ရွစ္သိန္း၊ ၁၀၁ ႏွင့္ ၂၀၀ ၾကားအတြက္ ၁၀ သိန္း၊ ၂၀၁ ႏွင့္ ၃၀၀ ၾကားအတြက္ ၁၂ သိန္း၊ ၃၀၁ ႏွင့္ ၄၀၀ ၾကားအတြက္ ၁၄ သိန္း၊ ၄၀၀ အထက္အတြက္ ၁၆ သိန္းႏွင့္ မူလတန္းေက်ာင္းခဲြမ်ား အတြက္ ေငြက်ပ္ ေလးသိန္းႏႈန္း ျဖင့္ ျဖန္႔ေ၀ေပးခဲ့ေၾကာင္း ပညာ ေရး၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္။
အဆိုပါ ေက်ာင္းေထာက္ပံ့ ေၾကးမ်ားကို ေက်ာင္းအုပ္ဆရာ က ဦးေဆာင္၍ ရပ္ကြက္အုပ္ခ်ဳပ္ ေရးမွဴး၊ ရပ္မိရပ္ဖ၊ ေက်ာင္း ေကာ္မတီ၊ ေက်ာင္းအက်ိဳးေတာ္ ေဆာင္အဖဲြ႕၀င္မ်ား ပါ၀င္ဖဲြ႕စည္း ထားသည့္ ေက်ာင္းေထာက္ပံ့ ေၾကး ေကာ္မတီ၏ ဆံုးျဖတ္ခ်က္ ျဖင့္ ေခါင္းစဥ္ ၁၂ ခုတြင္ အသံုး ျပဳရမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ပညာေရး ၀န္ႀကီးဌာနမွ သိရသည္
7Day Daily
No comments:
Post a Comment