မႏၲေလး အျပည္ျပည္ ဆိုင္ရာေလဆိပ္အား ေလေၾကာင္း ကုန္စည္ေထာက္ပံ့
ပို႔ေဆာင္ေရးဆံုရပ္ Airport Logistic Hubအျဖစ္ လုပ္ေဆာင္ရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း
ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦး၏
ေျပာၾကားခ်က္အရ သိရပါသည္။
ယင္းသို႔ေလေၾကာင္း ကုန္စည္ေထာက္ပံ့ေရးဆံုရပ္ ေလဆိပ္တစ္ခုအျဖစ္
လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပလုပ္ငန္းရႇင္မ်ားအား
တင္ဒါေခၚယူလုပ္ကိုင္သြားမည္ျဖစ္သည္။ ယင္းသို႔ တင္ဒါေခၚယူႏိုင္ရန္
ေလွ်ာက္ထားသည့္ ကုမၸဏီမ်ားအား အႀကိဳအရည္အခ်င္း စစ္ေဆးသည့္ ေလွ်ာက္လႊာအား
စက္တင္ဘာလ ၁၂ရက္ေန႔က စတင္ေခၚယူခဲ့သည္။
ေလေၾကာင္း ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းတြင္ ကုန္တင္ေလယာဥ္ႀကီးမ်ား
တိုက္႐ိုက္ဆင္း သက္ကာေလေၾကာင္း ကုန္စည္ေထာက္ပ့ံေရးဆံုရပ္အျဖစ္
မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္အား အေကာင္ထည္ေဖာ္ ေဆာင္ရြက္သြားမည္ဟု
သိရသည္။
'စီးပြားေရးအရ အခ်က္အခ်ာက်တဲ့ မႏၲေလးေလဆိပ္ကေန ျပည္ပႏိုင္ငံေတြကို
ေလေၾကာင္းကုန္စည္ေတြ တိုက္႐ိုက္တင္ပို႔ႏိုင္တဲ့ ေလဆိပ္ႀကီးတစ္ခုျဖစ္ေအာင္
လုပ္ေဆာင္သြားဖို႔ ရည္ရြယ္ပါတယ္' ဟု ေလေၾကာင္းပို႔ေဆာင္ေရး
ညႊန္ၾကားမႈဦးစီးဌာနမႇ တာ၀န္ရႇိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားခဲ့သည္။
ျပည္တြင္း၊ ျပည္ပလုပ္ငန္းရႇင္မ်ားအား အႀကိဳအရည္ခ်င္းစစ္ေဆးသည့္
ေလွ်ာက္လႊာေခၚယူရာတြင္ ေလဆိပ္ဖြံ႔ၿဖိဳးတိုးတက္ေရး Master Plan ၊
ခရီးသည္မ်ားအတြက္ ေလဆိပ္၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ား၊ ေလဆိပ္အေဆာက္ဦ အတြင္းႏႇင့္
အျပင္၀န္ေဆာင္မႈလုပ္ငန္းမ်ား၊ ကုန္စည္ပို႔ေဆာင္ေရးလုပ္ငန္းႏႇင့္ Master
Plan တြင္ ထည့္သြင္းေရးဆဲြထားခ်က္အရ အနာဂတ္တြင္ လိုအပ္သည့္ ေလဆိပ္အေဆာက္အံု
တိုးခ်ဲ႕ျခင္း၊ ေလယာဥ္ရပ္နားသည့္ေနရာ တိုးခ်ဲ႕ျခင္းမ်ားပါ၀င္သည့္
လုပ္ငန္းစဥ္ ၈ ခ်က္အား ထည့္သြင္းေခၚယူခဲ့သည္။
မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာေလဆိပ္ႏႇင့္ သက္ဆိုင္သည့္ အခ်က္အလက္မ်ား
၁။ ေလဆိပ္အျဖစ္သတ္မႇတ္ထားသည့္ အက်ယ္အ၀န္းဧရိယာ ၂၇၅၄၄.၇၃ဧကရႇိ
၂။ လက္ရႇိေလဆိပ္အေဆာက္ဦးႏႇင့္ ေျပးလမ္းအျဖစ္ အသံုးျပဳေနသည့္ဧရိယာ ၃၆၈၂ဧကရႇိ
၃။ ေလဆိပ္အေဆာက္ဦးႏႇင့္ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ားအား ၁၉၉၄ခုႏႇစ္၊ မတ္လက
Italian-Thai Development Public ကုမၸဏီမႇ အေမရိကန္ေဒၚလာသန္း ၁၅၀ အကုန္က်ခံ
တည္ေဆာက္ခဲ့။
၄။ ေျပးလမ္းႏႇင့္ ဆက္စပ္လုပ္ငန္းမ်ားအား ျပည္သူ႔ေဆာက္လုပ္ေရးမႇ
၁၉၉၆ခုႏႇစ္၊ မတ္လတြင္ ျမန္မာက်ပ္ေငြ သန္းေပါင္း ၈၀၄၉.၅၂ သန္း
အကုန္က်ခံတည္ေဆာက္ခဲ့။
၅။ မႏၲေလးအျပည္ျပည္ဆိုင္ရာ ေလဆိပ္သစ္ႀကီးအား ၁၇.၉.၂၀၀၀ ခုႏႇစ္တြင္ စတင္ဖြင့္လႇစ္ခဲ့။
From -ElevenMediaGroup
No comments:
Post a Comment