အေဝးေျပး အျမန္လမ္းမႀကီးမ်ားေပၚတြင္ အေၾကာင္းအမ်ဳိးမ်ဳိးေၾကာင့္
ယာဥ္မေတာ္တဆမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚကာ လူအမ်ားအျပား ေသဆုံးမႈမ်ား ျဖစ္ေပၚလ်က္ ရွိရာ အေဝးေျပး
ယာဥ္လိုင္းအခ်ဳိ႕သည္ ၿဂဳိဟ္တုႏွင့္ ခ်ိတ္ဆက္ကာ အေဝးေျပးယာဥ္ႏွင့္
ယာဥ္ေမာင္းကို ထိန္းခ်ဳပ္၊ ညႊန္ၾကားေပးႏိုင္ေသာ B-smart GPRS network
system အသုံးျပဳရန္ စီစဥ္လ်က္ရွိေၾကာင္း JJ express အေဝးေျပးယာဥ္လိုင္း
တာဝန္ရွိသူတစ္ဦးက ေျပာၾကားသည္။ “အခုလက္ရွိ ကားေတြမွာေတာ့
မိုင္ႏႈန္း စစ္ေဆးတဲ့ စက္ေတြ တပ္ဆင္ထားၿပီးေတာ့ အထူးကားေတြ ေပၚမွာေတာ့
Skynet ႐ုပ္သံလိုင္း တပ္ဆင္ အသုံးျပဳထားပါတယ္။ ဒီ GRPS network တပ္ဆင္
အသုံးျပဳဖို႔ကေတာ့ အထက္လူႀကီးေတြကို တင္ျပသြားမွာ ျဖစ္ပါတယ္” ဟု ၎ကဆိုသည္။
အဆိုပါ B-smart GPRS Network System သည္ ၿဂဳိဟ္တုႏွင့္ ယင္းတပ္ဆင္
အသုံးျပဳထားေသာ အေဝးေျပးယာဥ္ကို တိုက္႐ိုက္ခ်ိတ္ဆက္ အလုပ္လုပ္ေဆာင္ျခင္း
ျဖစ္ၿပီး အေဝးေျပးယာဥ္ တစ္စီးလုံးကို ထိန္းခ်ဳပ္ႏိုင္ကာ၊ ယာဥ္ေမာင္းႏွင္သူ၏
ေမာင္းႏွင္ေနသည့္ အေနအထား၊ အျမန္ႏႈန္း၊ ဘရိတ္ အသုံးျပဳပုံႏွင့္ အျခား
အခ်က္အလက္ မ်ားစြာကို ၅ စကၠန္႔လွ်င္ တစ္ႀကိမ္မွ် စစ္ေဆးႏိုင္ေၾကာင္း၊
ယင္းအျပင္ လိုအပ္သည့္ အရာမ်ားကိုလည္း ဖုန္းလိုင္းမလိုဘဲ B-smart
စက္မွတစ္ဆင့္ တိုက္႐ိုက္ ညြန္ၾကားႏိုင္ေၾကာင္း B-smart GPRS network system
ကို စတင္တပ္ဆင္ စမ္းသပ္ အသုံးျပဳေနေသာ အကယ္ဒမီယာဥ္လိုင္း လုပ္ငန္းရွင္
ဦးတူးက ေျပာၾကားသည္။
“တပ္ဆင္ထားတဲ့ကား စၿပီး စက္ႏိႈးလိုက္တဲ့
အခ်ိန္က စၿပီးေတာ့ ခရီးဆုံး ကားစက္ပိတ္လိုက္တဲ့ အခ်ိန္အထိ ကားတစ္စီးလုံးရဲ႕
Data အားလုံးကို စကၠန္႔ပိုင္းအတြင္း Google earth ကေန အခ်က္အလက္
အားလုံးကို သိရွိႏိုင္တယ္။ လိုအပ္တဲ့ သတိေပးခ်က္၊ ညြန္ၾကားခ်က္ကိုလည္း
ဖုန္းလိုင္း ျပတ္ေတာက္တဲ့ ေနရာျဖစ္ပါေစ ေမာင္းႏွင္ေနသူကို ဒီတပ္ဆင္ထားတဲ့
B-smart စက္ကေန ဆက္သြယ္လို႔ ရတယ္” ဟု ၎က ထပ္မံ ေျပာၾကားသည္။
ယင္းနည္းပညာကို အျခားယာဥ္လိုင္းမ်ား တပ္ဆင္အသုံးျပဳသည္ႏွင့္ မိမိတို႔
ယာဥ္လိုင္းရွိ အေဝးေျပး ယာဥ္အားလုံးကိုလည္း တပ္ဆင္ အသုံးျပဳသြားရန္
စီစဥ္လ်က္ ရွိေၾကာင္း၊ ယခု ေျပးဆြဲလ်က္ ရွိေသာ ယာဥ္မ်ားမွာ အထူးအဆင့္ျမင့္
ကားမ်ားျဖစ္ၿပီး၊ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားမွာလည္း ကြၽမ္းက်င္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ား
ျဖစ္ေသာေၾကာင့္ ခရီးသည္မ်ားကို လုံၿခံဳစိတ္ခ်မႈ အေကာင္းဆုံး
ေပးႏိုင္ေၾကာင္း အေဝးေျပးယာဥ္လိုင္းမ်ား တည္ေထာင္ထားသည့္ GI group တာဝန္ခံ
ဦးေဇာ္မင္းေဌးက ေျပာၾကားသည္။
“ဒီလိုစနစ္ကို ကားလိုင္းအားလုံး
တပ္ဆင္အသုံးျပဳဖို႔ ေကာင္းတယ္။ ဒီစနစ္က ဖုန္းလိုင္း မရရင္ေတာင္မွ သူတို႔
System အရ ကားသမားကို သူတို႔ စက္ကေန အခ်က္ေပးတာတို႔၊ ညြန္ၾကားတာတို႔ကို
လုပ္ေဆာင္ေပးလို႔ ရတယ္။ ည ၁ နာရီ ေက်ာ္တာနဲ႔ ကားေမာင္းတဲ့သူကို အခ်က္ေပး
Alarm အသံေပးတာကိုလည္း ဒီကားစီးရင္း ၾကားခဲ့ရတယ္” ဟု အကယ္ဒမီ ယာဥ္လိုင္းမွ
GRPS network တပ္ဆင္ထားေသာ ကားတစ္စီးႏွင့္ မႏၲေလးမွ ရန္ကုန္သို႔
ခရီးသြားခဲ့သူ မႏၲေလး ကြန္ပ်ဴတာပညာရွင္အသင္း တြဲဖက္အတြင္းေရးမွဴး
ဦးေနဝင္းေအာင္က ေျပာဆိုသည္။
ယင္းအျပင္ ယာဥ္မေတာ္ဆမႈမ်ား
မျဖစ္ေပၚေစရန္ ယာဥ္ေမာင္းမ်ားကို သင္တန္းေပးရန္ စီစဥ္ေနေၾကာင္း
ျမန္မာႏိုင္ငံ အေဝးေျပး ခရီးသည္ ပို႔ေဆာင္ေရးအသင္း ဒုတိယဥကၠ႒ ဦးျမင့္ဦးက
ေျပာၾကားသည္။
လမ္းအရွည္ ၃၆၆ မိုင္ခန္႔ ရွည္လ်ားေသာ
ရန္ကုန္-ေနျပည္ေတာ္-မႏၲေလး အျမန္လမ္းမႀကီးေပၚတြင္ ယာဥ္မေတာ္ဆမႈေၾကာင့္
တစ္မိုင္ တစ္ဦးႏႈန္း ေသဆုံးမႈ ရွိေနသည့္အတြက္ ယခုအခါ လမ္းခ်ဲ႕ျခင္းႏွင့္
အဆင့္ျမႇင့္တင္ျခင္း လုပ္ငန္းမ်ား ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည္။
The Voice Weekly
No comments:
Post a Comment