တယ္လီေနာဆင္းမ္ကတ္ အသံုးျပဳသူမ်ားအေနျဖင့္ ဖုန္းေခၚဆုိရာတြင္
အသံုးျပဳႏုိင္သည့္ အေျခခံ၀န္ေဆာင္မႈ ခုနစ္ခုကို အခမဲ့အသံုးျပဳႏုိင္ေၾကာင္း
၎တို႔၏ ၀က္ဘ္ဆိုက္တြင္ေဖာ္ျပထားသည္။ ‘‘Call Forwarding နဲ႔ Call
Waiting တို႔ဆုိရင္ MPT လုိ ျပန္ေလွ်ာက္စရာမလုိဘူး။ ၀န္ေဆာင္ခအေနနဲ႔လည္း
ေကာက္ယူျခင္းမရိွဘဲ အခမဲ့အေနနဲ႔ တစ္ခါတည္း အသံုးျပဳလို႔ရပါတယ္’’ ဟု တယ္လီေနာ၏ Call Center မွ တာ၀န္ခံတစ္ဦးက ေျပာသည္။
လက္ရိွ ျမန္မာ့ဆက္သြယ္ေရးလုပ္ငန္းမွ ဖုန္းေခၚဆိုရာတြင္ အသံုးျပဳႏုိင္သည့္
၀န္ေဆာင္မႈေလးခုကို ေပးလ်က္ရိွၿပီး Call Waiting ၀န္ေဆာင္မႈအတြက္
ငါးရာက်ပ္၊ Call Forwarding ၀န္ေဆာင္မႈအတြက္ ကုိးေထာင္က်ပ္၊ Miss Call
Alarm ႏွင့္ Voice mail ၀န္ေဆာင္မႈတုိ႔အတြက္ တစ္ေထာင္က်ပ္ႏႈန္းျဖင့္
၀န္ေဆာင္မႈအသံုးျပဳခအျဖစ္ တစ္လလွ်င္တစ္ႀကိမ္ ေကာက္ယူလ်က္ရိွသည္။
‘‘တယ္လီေနာဆင္းမ္ကတ္ထဲမွာ အဲဒီ၀န္ေဆာင္မႈေတြ အသံုးျပဳခ်င္တယ္ဆိုရင္ေတာ့
ဟန္းဆက္ရဲ႕ ဖုန္းေခၚဆုိမႈစနစ္ထဲကို ၀င္ၿပီးေတာ့ Setting
ကိုခ်ိန္လိုက္မယ္ဆိုရင္ အသံုုးျပဳလုိ႔ရပါတယ္။ ဖုန္းေျပာခကလြဲရင္
၀န္ေဆာင္ခကို ေပးစရာမလုိပါဘူး’’ဟု တယ္လီေနာCall Center
မွတာ၀န္ခံတစ္ဦးကဆုိသည္။
တယ္လီေနာမွ အခမဲ့ေပးထားသည့္
အေျခခံ၀န္ေဆာင္မႈမ်ားမွာ ဖုန္းေျပာေနစဥ္ ေနာက္ထပ္ဖုန္းတစ္လံုး၀င္လာပါက Hold
ကို ႏွိပ္၍ ဖုန္းမခ်ဘဲ ေနာက္၀င္လာသည့္ ဖုန္းကိုျပန္ေျဖႏုိင္သည့္ Call Hold
၀န္ေဆာင္မႈ၊ ဖုန္း၀င္လာပါက ဖုန္းနံပါတ္ကို ၾကည့္ႏုိင္သည့္ Caller ID
၀န္ေဆာင္မႈ၊ လူငါးဦးကို တစ္ၿပိဳင္တည္း ဖုန္းေျပာႏိုင္မည့္ Conference Call
၀န္ေဆာင္မႈ၊ အ၀င္ေခၚဆိုမႈမ်ားကို Personal Voicemail သုိ႔
လႊဲေျပာင္းေပးႏိုင္သည့္ Call Divert ၀န္ေဆာင္မႈ၊ ဖုန္းေျပာေနစဥ္
ဖုန္းတစ္လံုးထပ္၀င္လာပါက သိႏုိင္မည့္ Call Waiting ၀န္ေဆာင္မႈ၊ ဖုန္းေခၚဆို
၍ မရေအာင္တားျမစ္သည့္ Call Banning ၀န္ေဆာင္မႈႏွင့္ အ၀င္ ဖုန္းမ်ားကုိ
အျခားဖုန္းမ်ားသို႔ လႊဲေျပာင္းေပးႏုိင္သည့္ Call Forwarding
၀န္ေဆာင္မႈတုိ႔ျဖစ္ေၾကာင္း သတင္းရရိွသည္။
7 Day Daily
No comments:
Post a Comment