ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ တည္ေဆာက္ရန္ Phase 1၊ Phase 2 ႏွစ္ပိုင္းခြဲ သတ္မွတ္ကာ မိုးပ်ံလမ္း တည္ေဆာက္ရန္ လ်ာထား ေဆာင္ရြက္လ်က္ ရွိသည့္အျပင္ သတ္မွတ္ထားသည့္ စီမံခ်က္မ်ားကို အေကာင္အထည္ ေဖာ္ႏိုင္ရန္ စတင္ လုပ္ေဆာင္ေနၿပီ ျဖစ္ေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္ မတီမွ သိရသည္။ မိုးပ်ံလမ္း စီမံခ်က္မ်ားကို ကမ္းနားလမ္း၊ ဗိုလ္တေထာင္ ေစ်းလမ္းမွ အေနာ္ရထာလမ္းအထိ အပိုင္းႏွစ္ပိုင္း ခြဲျခားကာ တည္ေဆာက္သြားရန္ လ်ာထား လုပ္ေဆာင္လ်က္ရွိၿပီး ထိုကဲ့သို႔ လုပ္ေဆာင္ရာတြင္ ဘ႑ာေငြေပၚ မူတည္၍ လုပ္ေဆာင္သြားမည္ ျဖစ္ၿပီး လက္ရွိအခ်ိန္တြင္ အတိအက် ေျပာၾကားႏိုင္ျခင္း မရွိေသးေၾကာင္း ရန္ကုန္ၿမိဳ႕ေတာ္ စည္ပင္သာယာေရး ေကာ္မတီ အင္ဂ်င္နီယာဌာန (လမ္း၊ တံတား)မွ တာဝန္ရွိသူ တစ္ဦးက ေျပာသည္။
လက္ရွိ အခ်ိန္တြင္ အဆိုပါ ေနရာကို သတ္မွတ္ခ်က္ထားကာ ေနာက္ပိုင္း ကာလမ်ားတြင္ ယာဥ္ေၾကာက်ပ္သည့္ ေနရာမ်ား၌ပါ လုပ္ကိုင္ ေဆာင္ရြက္ ရန္ ၫႊန္ၾကားခ်က္ ရရွိလာပါက ဆက္လက္ အေကာင္အထည္ ေဖာ္ သြား မည္ ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ မိုးပ်ံလမ္း တည္ေဆာက္ရန္ လ်ာထားသည့္ Phase 1 တြင္ ၃ ကီလိုမီတာ ရွည္ၿပီး Phase 2 တြင္ ၂ ဒသမ ၅ ကီလိုမီတာ ရွည္မည္ျဖစ္သည္။ ၎လမ္းပိုင္းကို တည္ေဆာက္ရာတြင္လည္း အတက္ အဆင္း ေနရာမ်ားမွာ ပံုမွန္ တစ္သမတ္တည္း မဟုတ္ဘဲ ေလးေနရာအထိ ရွိႏိုင္မည္ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ အဆိုပါတံတား တည္ေဆာက္ရန္ အၾကမ္းဖ်င္း သတ္မွတ္ထားသည့္ ကုန္က်ေငြမွာ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၂၉၇ ဒသမ ၆ သန္း ကုန္က်ႏိုင္မည္ ျဖစ္သည္။ ထိုကဲ့သို႔ တြက္ခ်က္ရာတြင္လည္း ၁ ကီလိုမီတာ လွ်င္ အေမရိကန္ ေဒၚလာ ၅၄ ဒသမ ၁ သန္းခန္႔ျဖင့္ တြက္ခ်က္ထားျခင္း ျဖစ္ေၾကာင္း သိရသည္။ ရန္ကုန္ၿမိဳ႕၌ ယာဥ္ေၾကာ က်ပ္တည္းမႈကို ေျဖရွင္းရန္ ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး အစိုးရမွ ေငြေၾကး အေျမာက္ အျမား ကုန္က်မည္ ျဖစ္သည့္အတြက္ ႏိုင္ငံေတာ္ သမၼတ႐ံုးႏွင့္ ဝန္ႀကီးဌာနမ်ားမွ အကူအညီမ်ား ေထာက္ပံ့ ေပးအပ္ရန္ လိုအပ္လ်က္ရွိေၾကာင္း ရန္ကုန္တိုင္း ေဒသႀကီး ဝန္ႀကီးခ်ဳပ္ ဦးျမင့္ေဆြက ေျပာသည္။
ျမ၀တီ
No comments:
Post a Comment