Thursday, January 29, 2015

၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘ႑ာႏွစ္အတြက္ ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးဌာနက က်ပ္သိန္းေပါင္း ခုနစ္သိန္းေက်ာ္ေတာင္းခံ

လာမည့္ ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘ႑ာႏွစ္အတြက္ ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးဌာနက ဘတ္ဂ် က္ေငြ က်ပ္ ၇၁ ဒသမ ၂၁၇ ဘီလ်ံ (က်ပ္သိန္းေပါင္း ခုနစ္သိန္း ေက်ာ္) ကို လႊတ္ေတာ္သို႔ ဇန္န၀ါရီ ၂၈ ရက္တြင္ေတာင္းခံခဲ့သည္။
ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးဌာန ျပည္ေထာင္စု၀န္ႀကီး ဦးရဲထြဋ္က "ျပန္ၾကားေရး ၀န္ႀကီး ဌာနရဲ႕ ၂၀၁၅-၂၀၁၆ ဘ႑ာႏွစ္ မူလအဆိုျပဳ အသုံးစရိတ္ဟာ သာမန္အသုံး စရိတ္ အတြက္ ၅၂ ဒသမ ၅၇၁ ဘီလ်ံ၊ ေငြလုံးေငြရင္းအတြက္ ၂၉ ဒသမ ၃၁၃ ဘီလ်ံျဖစ္ပါတယ္။ စုစုေပါင္း ၈၁ ဒသမ ၈၈၅ ဘီလ်ံျဖ စ္ပါတယ္။ အဆိုပါတင္ျပခ်က္ကို ဘ႑ာေရး၀န္ႀကီးဌာန၊ အမ်ဳိးသား စီမံကိန္းႏွင့္ စီးပြားေရး ဖြံ႕ၿဖိဳးတိုးတက္မႈ၀န္ႀကီးဌာနႏွင့္ ဒုတိယသမၼတတို႔က အဆင့္ဆင့္ စိစစ္ၿပီးတဲ့ အခါမွာ ၁၆ ဒသမ ၃၉၈ ဘီလ်ံေက်ာ္ကို စိစစ္ျဖတ္ ေတာက္ခဲ့တဲ့အတြက္ေၾကာင့္ စိစစ္အဆိုျပဳအသုံးစရိတ္ဟာ ၆၅ ဒသမ ၄၈၆ ဘီလ်ံျဖစ္ပါတယ္။ ေနာက္ထပ္ ရသုံးခန္႔မွန္းေျခေငြစာရင္းက သာမန္အသုံး စရိတ္မွာ ၅ ဒသမ ၇၃ ဘီလ်ံေက်ာ္ တိုးျမႇင့္ၿပီး ျပန္လည္ေထာက္ခံ တင္ျပခဲ့ တဲ့အတြက္ေၾကာင့္မိုလို႔ ယခုဘ႑ာႏွစ္ အတြက္ အဆိုျပဳအသုံးစရိတ္ဟာ သာမန္အသုံးစရိတ္ ၅၉ ဒသမ ၉၉၂ ဘီလ်ံ၊ ေငြလုံးေငြရင္းအသုံးစရိတ္ ၁၁ ဒသမ ၂၂၅ ဘီလ်ံ၊ စုစုေပါင္း ၇၁ ဒသမ ၂၁၇ ဘီလ်ံျဖစ္ပါတယ္။ အဆိုပါပမာဏဟာ ၂၀၁၄-၂၀၁၅ မွာတင္ျပခဲ့တဲ့ မူလနဲ႔ ျဖည့္စြက္အသုံး စရိတ္ ၈၈ ဒသမ ၄၁၄ ဘီလ်ံနဲ႔ႏႈိင္းယွဥ္ပါက ၁၇ ဒသမ ၁၉၆ ဘီလ်ံေလ်ာ့နည္း အဆိုျပဳထားေၾကာင္း တင္ျပအပ္ပါတယ္။

၂၀၁၅-၂၀၁၆ ခုႏွစ္ ဘ႑ာေငြလ်ာထားခ်က္မွာ ဂ်ပန္ႏိုင္ငံမွအေထာက္ အပံ့ရ မယ္လို႔ ေမွ်ာ္လင့္ထားတဲ့ ၈၁၄ ဒသမ ၉၈ သန္းအပါအ၀င္ က်ပ္ ၄၁ ဒသမ ၀၂၃ ဘီလ်ံျဖစ္ပါတယ္။ အသုံးစရိတ္အား ၇၁ ဒသမ ၂၁၇ ဘီလ်ံျဖစ္တဲ့အတြက္ လိုေငြ ဟာ ၃၀ ဒသမ ၁၉၄ ဘီလ်ံျဖစ္ပါတယ္။ အဆိုပါလိုေငြမ်ားဟာ ျပန္ၾကားေရး ၀န္ႀကီးဌာနလက္ေအာက္မွာရွိတဲ့ ဦးစီးဌာနႏွစ္ခုျဖစ္တဲ့ ျမန္မာ့အသံႏွင့္ ႐ုပ္ျမင္ သံၾကားနဲ႔ ျပန္ၾကားေရးႏွင့္ ျပည္သူ႔ဆက္ဆံေရး ဦးစီးဌာန တို႔ရဲ႕အသုံး စရိတ္ မ်ားျဖစ္ပါတယ္။ ၀န္ႀကီးဌာနလက္ေအာက္မွာရွိတဲ့ စီးပြားေရးလုပ္ငန္းမ်ားအေနနဲ႔ သတင္းနဲ႔ စာနယ္ဇင္းလုပ္ငန္းဟာ ၂၀၁၃-၂၀၁၄ ဘ႑ာႏွစ္မွာ ၃ ဒသမ ၅ ဘီလ်ံ အျမတ္ရရွိခဲ့ျပီး ၂၀၁၄-၂၀၁၅ မွာ ေလးဘီလ်ံခန္႔ျမတ္စြန္း မယ္လို႔လ်ာ ထားပါတယ္" ဟုေျပာၾကားသည္။
ျပန္ၾကားေရး၀န္ႀကီးဌာနအေနျဖင့္ အမ်ားျပည္သူ၀န္ေဆာင္မႈ မီဒီယာသို႔ ကူးေျပာင္းကာ ကိုယ္ပိုင္၀င္ေငြျဖင့္ရပ္တည္သြား မည္ျဖစ္ေၾကာင္းေျပာ ၾကားခ်ိန္တြင္ အစိုးရသတင္းစာႏွစ္ေစာင္ျဖစ္သည့္ ျမန္မာ့အလင္းႏွင့္ ေၾကးမံု သတင္းစာမ်ားတြင္ ေဖေဖာ္၀ါရီ ၁ ရက္မွစတင္ကာ ေၾကာ္ျငာေစ်းႏႈန္းမ်ားကို ရာခိုင္ႏႈန္း ၂၀ အထိ ေလွ်ာ့ခ်ေပးသြားမည္ျဖစ္ေၾကာင္း ဇန္န၀ါရီ ၁၈ ရက္က ထုတ္ျပန္ေၾကညာထားသည္။ ထိုကဲ့သို႔ေၾကာ္ျငာေစ်းႏႈန္းမ်ားကို ေလွ်ာ့ ခ်ေပးျခင္း သည္ ပုဂၢလိကသတင္းစာမ်ားနာလန္မထူႏိုင္ေအာင္ ရည္ရြက္ခ်က္ရွိရွိ လုပ္ေဆာင္ျခင္းျဖစ္ေၾကာင္း ေ၀ဖန္မႈမ်ားထြက္ေပၚခဲ့သည္။
Writer: 
ေ၀ယံၿဖိဳးဦး၊ စိုးမင္းထိုက္၊ မ်ဳိးမင္းထက္

No comments:

Post a Comment